Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä nyt oon aina ollut aikamoinen kotilo. Sitten tulee kausia että haluan mennä ulos jne, yleisimmin kesällä. Nyt vaan sosiaalinen elämä on aika kuolutta kun en tee muuta kuin käy töissä ja treenaa. Joudun skippaamaan ison osan riennoista kun ne on syömiseen/juomiseen keskittyvää ja en itse voi enkä halua sellaista tehdä. Nyt kun vielä on ollut muutaman päivän sairaana niin yllättävän yksinäiseksi sitä tulee vaikka normaalisti asiasta nauttiikin. Ehkä isoin ongelma on se ettei sellaiset ihmiset ole tavoitettavissa joiden seuraa eniten kaipaisi. Sitten sitä vaan olla möllöttää.

Mutta hei, onneksi on netti. Sopii nolifettäjälle loistavasti ;)

^Älä huoli, vähän samaa vikaa täällä. Käsittämättömän tylsä lopputalvi/kevät. Tulis jo kesä.

Sullahan on vielä jännitettävää lätkärintamallakin?

Nimimerkillä, kylmä on hietsu tähän aikaan vuodesta :(

Mä nyt oon aina ollut aikamoinen kotilo. Sitten tulee kausia että haluan mennä ulos jne, yleisimmin kesällä. Nyt vaan sosiaalinen elämä on aika kuolutta kun en tee muuta kuin käy töissä ja treenaa. Joudun skippaamaan ison osan riennoista kun ne on syömiseen/juomiseen keskittyvää ja en itse voi enkä halua sellaista tehdä. Nyt kun vielä on ollut muutaman päivän sairaana niin yllättävän yksinäiseksi sitä tulee vaikka normaalisti asiasta nauttiikin. Ehkä isoin ongelma on se ettei sellaiset ihmiset ole tavoitettavissa joiden seuraa eniten kaipaisi. Sitten sitä vaan olla möllöttää.

Mutta hei, onneksi on netti. Sopii nolifettäjälle loistavasti ;)

Mäkin kyllä tykkään olla kotona. YberSosiaalinen luonne, välillä puristaa mehut äijästä. Tähän ei siis tarvitse muuta, kuin vaikkapa käydä duunissa. Kotona sitten retriitti ja välillä hiljaisuutta...:D

Leffailu, deittailu yms hoitelu...: Taasen väliin aika jees. 10-vuotta, kun on vapaaehtoisesti välttänyt kaikenlaisia kahleita, ei voi kyllä valittaa yksinäisistä illoista...;)

Ma aina luulen tarvitsevani "omaa aikaa" mutta kun vihdoin saan sita, kyllastyn nopeasti. Sinansahan tama on ihan kivaa etta tulee jumppailtua kovasti, syotya siististi ja toitakin olen saanut hyvin tehtya. Kahdessa viikossa olen kirjoittanut n. 10 000 sanaa taydellisten referenssien kera :thumbs: Tuntuu vaan ettei paivilla ole mitaan merkitysta kun kaikki on vaan samaa rutiinia (ylos - sali/lenkki - kotiin syomaan, opiskelemaan ja katsomaan sarjoja netista). Onneksi ensi viikolla paasen reissuun kun tuon itseni Suomen maaperalle.

Joo, vois vaikka valittaa vahan vahemman ja yrittaa nukkua. Hyvaa yota pupuset.

Sullahan on vielä jännitettävää lätkärintamallakin?

Nimimerkillä, kylmä on hietsu tähän aikaan vuodesta :(

Totta totta. Tää onkin yksi osasyy tän päivän tylsyyteen kun podin aamun pientä krapulaa kun oli torstaina hallilla:D. Huomenna sitten toivotaan että ois urhon peli niin sais jopa katottua matsin. Ei millään jaksas mennä selvinpäin baariin tota väijymään. Hiton rahastusta kun pitää olla 2maksukanavaa yhden liigan takia. Ja jos oikein muistan niin hirvikolari tais olla noita vedonlyöntimiehiä niin ens vkollahan toi nhl playoffs alkaa. Detroitin wagonissa ois vielä parille pakkislaiselle tilaa;).

Meillä jatkaa Petu valmentajana niin selviää ensi kaudestakin Urholla... :D Ei vaan, annetaan miehelle vielä mahdollisuus.

Ei ole vedonlyönti näin heikkohermoisen miehen hommaa, joten tyydyn muuten vain sivusta seuraamaan pleijareita. Suosikkijoukkuettakaan ei ole NHL:ssä, sympatiat saa aika monikin joukkue.

Jep muistin sitten väärin. Tulee ite ajoittain luettua tota pakkiksen vedonlyönti keskustelua ja muistelin sun kirjottelevan sinne ahkeraan. Taisin sekottaa johonkin toiseen:D.

Petu on ens kaudella kovempi jos saa oman näkösensä joukkueen. Tänä vuonna oli ihan liian vähän lihaa ja jalkoja. Ei se tollasia käsiä osaa valmentaa. Tosin ei se varmaan huono idea ois hommata jotain pätevää kakkosvalmentajaakin. Siinäkin on toki aina se ongelma että se otetaan epäluottamuslauseena ykköstä kohtaan ja auktoriteetti tms kärsii. Meillä onneks paketti säilyy kasassa mutta isot saappaathan noi on Lämsälle.

Voi morjens taas. Täyskuu ja naapureilla älyttömät pääsiäiskekkerit. Ei oo paljoo nukuttu. Laskemiseen riittää yhen käden sormet eikä tartte es kaikkia sormia käyttää. Ei kai sit muuta ku töihin!

Menin sitten heräämään puoli tuntia etuajassa ja vielä tunteeseeen, että olisin jotenkin myöhässä. Nyt vahtaan kelloa, vaikka lähtö on vasta puolen tunnin päästä... On nää lauantain välivuorot aina yhtä oudon tuntuisia, kun on yleensä mennyt joko aamuun tai iltaan :D

Myönnän, heräsin yskin.
[video=youtube_share;4LUiGmoYc00]http://youtu.be/4LUiGmoYc00[/video]

Mutta hieno aurinkoinen ilma ja välipäivä. :)

Nappasin take awayn matkaan. kulunut läppä jo, mutta aika radikaali toi sanojen asettelu

uploadfromtaptalk1333780040910.webp

Mie jaksan. Hyppään aamusaunaan!

Elä anna periksi lihamyllyn kutsulle, Xairax!

Kai sitä vois käydä pikkasen vaikka kävelemässä tuolla ulkona, kun pelkkä sohvalla makoilu tuntuu jäykistävän vähän turhan paljon alaselkää. Sen jälkeen ois sitte melkee lounaan vuoro ja vois lähteä salillekki.

Kävelyreissulla poikkesin kauppaankin, nyt on huomiselle vähän mässäiltävää :D Vielä tän päivän ku selviää nälkäsenä ni ai että!

Back
Ylös Bottom