Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Sen jälkeen valitetaan ku miehet haisee hielle, että eikö ne käy koskaan suihkus.

Pyytäkää astmapiippu lainaan pariksi päivää, semmonen tyhjä. Aina kun liikaa hajuvesiä käyttävä kävelee ohi niin kauhea "ooohh, en saa henkeä... ja piippu paniikissa käsilaukusta käyttöön" -dramatisointi. Eiköhän vähene :D

Jykevä adrenaliinipiikki luonnollisesti toimis paremmin mutta sitä on paha feikata ;)

No kyl toi yks duunikaveri (nainen) sanoi tänään ihan suoraan tuolla bossille, kun se käveli huoneeseen sisään, että "huomaa kyllä ku markku/teppo/tauno on toimistolla, sen haistaa". Bossi vähän hörähti ja lehahti punaiseksi. Taisin mäkin kyllä naurahtaa ääneen. :D

^Sen jälkeen valitetaan ku miehet haisee hielle, että eikö ne käy koskaan suihkus.

Musta kyllä tuntuu, että ei ne hajusteet niin hyvin pysty peittämään hien hajua, jos jättää suihkut väliin. Sama kun hikisen salitreenin jälkeen ei kävis suihkussa lainkaan, viskoo vaatteet niskaan ja suihkuttaa puoli pullollista hajusteita päälle. Mutta nyt ei kuitenkaan siitä ollut kyse.

Hajusteiden liikakäyttöön syyllistyy kuitenkin yleensä naiset, varsinkin kun keski-ikä alkaa lähestymään.

Väärin, ei vain naiset, vaan myös miehet.

^onko toi sarkasmia?

Oh. BudgetSportista löysin ihanat perushyvät ja reilusti nykyisiä kevyemmät juoksuhousut. Ihanata. Eikä maksanu ku säälittävät 19e! Plus, kiitos jenkkiläise kokotaulukon, mun perse todellakin mahtuu S-koon housuihin :D

Oh. BudgetSportista löysin ihanat perushyvät ja reilusti nykyisiä kevyemmät juoksuhousut. Ihanata. Eikä maksanu ku säälittävät 19e! Plus, kiitos jenkkiläise kokotaulukon, mun perse todellakin mahtuu S-koon housuihin :D

Ootaha vaa ku löydät sen rinssin nii ku tarpeeks monta kertaa o jutut tehty jimmy kimmelin sanoin suklaahämikseen, niin äkkiä se housukokoki kasvaa. ":D" :haart:

Ei. Vieläkö sä olet laittamattomassa tilassa?

Mun piti oikein tarkistaa että mitäs helvettiä olen kiukuspäissäni kirjoitellut, mutta huh, se olitkin vaan sinä. Nyt mä vasta olenkin kiukkuinen, en päässyt sitten salille kun kurkku on taaaaaas kipeä. Toivon että on vaan allergiaa. Eikös siitä ollut joku tutkimus että vitutukseen voi kuolla. Joo tiiän että on pientä, mutta olen vähän odottanut mun urheilulomaa ja kerran se jo flunssan takia peruuntui.

Jösses, tuhannet paukkuu! Nyt sitä hifiä....

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom