Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

946260844.jpg

Tiedä, missä pitäisi hehkutella. Mä en voi uskoa todeksi sitä, että seurustelen. ENkä tahdo uskoa todeksi edes sitä, kenen kanssa seurustelen. Voiko minulle mukamas käydä niin hyvä tsägä, että mulla on ihan yyberhot ihana aivan käsittämättömän ihana mies, joka saa biljoona perhosta lentämään vatsassani pelkän ajatuksen voimalla. Minä vain istun tässä koneella ja haaveilen ja sydän meinaa pompata ulos rinnasta, koska se pakahtuu vain tästä tajuttoman voimakkaasta tuntemuksesta tätä yhtä miestä kohtaan.

Oon ihan :haart:

Tää on ihan mahotonta. Koko ajan nälkä ja koko ajan pitää syödä. Menee kohta ihan läskiks koko homma. Pun intended. Mielessä pyörii JukkaPojan biisit joissa lauletaan "pitää olla pikkasen pläski" sekä "tehään työtä mutta syyvään eka".

Tiedä, missä pitäisi hehkutella. Mä en voi uskoa todeksi sitä, että seurustelen. ENkä tahdo uskoa todeksi edes sitä, kenen kanssa seurustelen. Voiko minulle mukamas käydä niin hyvä tsägä, että mulla on ihan yyberhot ihana aivan käsittämättömän ihana mies, joka saa biljoona perhosta lentämään vatsassani pelkän ajatuksen voimalla. Minä vain istun tässä koneella ja haaveilen ja sydän meinaa pompata ulos rinnasta, koska se pakahtuu vain tästä tajuttoman voimakkaasta tuntemuksesta tätä yhtä miestä kohtaan.

Oon ihan :haart:

Tämmöisiä posteja on mukava lukea, nykyään ihmiset vaan kertovat miten huonosti menee.

Huomenta. Tämän päivän kun jaksais vielä hämmentää niin sit ois kaikki yks päivä vapaata, huomenna. Sekin kyl menee graduillessa ja salilla, mutta se on sitte ihan sama. Ens viikkoa tulee olemaan ihan hirveä, en viiti edes ajatella.

Tää on ihan mahotonta. Koko ajan nälkä ja koko ajan pitää syödä. Menee kohta ihan läskiks koko homma. Pun intended. Mielessä pyörii JukkaPojan biisit joissa lauletaan "pitää olla pikkasen pläski" sekä "tehään työtä mutta syyvään eka".
Pitäis keksiä jotain tekemistä, ettei söis tai tekis mieli syyä koko ajan. :jahas: Hedelmiä ja vihanneksia voi vetää illalla melko hyvällä omatunnolla (karkin yms. mässyn sijaan), mutta ei niillä lähde nälkä. :(

Vanhoja helmiä koneelta :D Kai sitä vois salille lähtöä ruveta valmistelemaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä tuoksun niinku niin hyvälle. Öljylle ja auton osille :haart: Vielä kun sais moottorikelkan tai mopon pakokaasun tuoksun tähän päälle.
Taisin melkein rakastua. Mistä tollasia naisia löytää?

Asiasta potkukelkkaan:
On täällä uniketjukin, mutta antaa mennä nyt tähän. Tein viime yönä unissani maailman parhaan keksinnön. Aina joskus näen unissani jotain "keksintöjä". En siis keksi unissani mitään, mutta näen jonkin esineen tai vastaavan, mitä oikeasti ei ole olemassa ja siitä voisi jotain oikeastikin kehitellä. Yleensä ne on vain aika surkeita, mutt tämä viimeöinen veti kyllä pohjat. Olin yhden kaverin kämpässä ja siellä oli seinässä liikkeentunnistin ja sen vieressä pieni kaiutin, jossa oli vielä kivasti neljä vilkkuvaa lediä. Nämä molemmat pömpelit oli todella vanhanaikaisen ja kotitekoisen näköisiä härpäkkeitä. Aina kun vähän liikahti, huomasi liiketunnistin sen ja kaiuttimesta alkoi kuulua ylen uutisia. Tai sieltä siis kuului mitä ikinä telkkarista olisi tullutkin, mutta kuvaa ei ollut. Se oli vähän niin kuin telkkarin lisälaite toisessa huoneessa, jolloin kuulet mitä tv:ssä tapahtuu, vaikka kuvaa ei näykään. Kätevää. Ja vielä kätevämpää on se, että sitä ohjasi vanhan 28" laatikkotelkkarin kokoinen lastulevyboksi, jossa oli kamala kasa analogisia isoja nappuloita jokainen omalle kanavalle. Ihan loistava keksintö. Ensi joulun myyntimenestys.

Ihan menevä tuoksu oli tuolla kelekkakisoissa. :haart: Huh mikä ilima... ei tuosta paljoa kevätsää voi parantua.

Back
Ylös Bottom