Miten sitä ihminen saisikaan koneet käyntiin ilman kahvia? Niin ja huomenta vaan :D
Aamujudoilu toimi ihan hyvin. Kahvinjuontia en ole koskaan tajunnut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten sitä ihminen saisikaan koneet käyntiin ilman kahvia? Niin ja huomenta vaan :D

Ei sekään onnistuisi ennen kuin on saanut aamukahvin juotua.Aamujudoilu toimi ihan hyvin. Kahvinjuontia en ole koskaan tajunnut.
Istun yliopiston kirjastossa, luen Pakkista ja kuuntelen Porilaisten marssia. Tällaista elämäni vaan on.

On toikin parempi kuin se kun mulla soi 3 päivää se "Itken seinää päin", enkä muistanut siitä biisistä edes muita sanoja :DPopPopPop Popcornipullaa, täällä paistetaan....
Soinut nyt kolmatta päivää päässä, aloitan muksun pakkomanipuloinnin musiikkimaun muuttamiseksi. Ei sillä, että hevisauruksessa mitään vikaa olisi.
Kokeile laittaa jääpaloja housuihin?Miten sitä ihminen saisikaan koneet käyntiin ilman kahvia? Niin ja huomenta vaan :D
No hätätilassa sekin käy :D Molemmilla on kuitenkin piristävä vaikutus ja sisältää sen koukuttavan ainesosan.Kahvia kukaan tarvitse, mutta ilman teekupposta ei päivä lähde käyntiin![]()
Kokeile laittaa jääpaloja housuihin?
Ei kannata. Ellei ole jääteetä. Palaa nimittäin munat!mielummin kokeilisin teetä :D
entä jos ei oo munia tai ne on olemattomat?

No jos menet jääteetä kylmänä kaatamaan vehkeilles niin sitten niistä tulee vielä olemattomammat..entä jos ei oo munia tai ne on olemattomat?
Täytyy ottaa neuvoista vaariNiin no en mä niistä muista vaikutuksista tosiaan puhunutkaan, mutta olettaisin että siinä kyllä herää.Mutta pääasia taitaa edelleen olla että kuhan kippaa jotainTäytyy ottaa neuvoista vaari
(puhuttiin siis ohuesta mineraalipuuterista pelkillään). Pienet on pienellä ihmisellä ilonaiheet
Perhekuumetta. Ollu jo vuoden. Oon kidnappaamassa joka toista lasta mukaani... :(