Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi pers... Kuka arvaa mikä on oudon mallinen, sateenkaaren värinen ja liikkuu minne silmä katsoo?

vituttaa jo valmiiksi huominen........tylsää, tylsää,tylsää
kivasti joku hessu niisti rekkakuski tyylillä kun ajoin fillarilla ohi, kiitos sinulle siitä, enhän ollut räkätaudissa kuin vasta viikko sitten jo onkin aika sairastua uudelleen.... :D

Voi helvetti, mä osaan kans säätää. :face: Hain postista mun tilaamani juoksutrikoot. Ne oli vähän liian suuret, joten pistin palautukseen. Firman nettisivuilla ei ollut enää tuota mallia (on siis ilmeisesti loppuunmyyty), joten vaihdoin toiseen merkkiin. Nyt mä en sit olekaan varma, saanko mä sen saman alennuksen noista kuin niistä edellisistä. :jahas: Mä en ole valmis maksamaan yli 60 euroa juoksutrikoista. :wall:

Fuck. Joo, alennus ei siirry jos vaihtaa toiseen tuotteeseen. Eli joko mä maksan yli 60 egee juoksutrikoista tai ostan ne jostain muualta. :wall:

Tein eilen illalla 10x10 etukyykkyä. Nyt on kyllä jalat aivan älyttömän kipeinä. Vielä aamulla piti kävellessä portaita pitää kaiteesta kiinni, kun tuntui, että jalat voi pettää alta :)

100 toistoa kyykkyä... hyi.

Tänään alkais pääsykokeisiin lukeminen. Jos kohta lähtis salille kun kouluakaan ei oo tännään, illalla sitten tutustuis tohon materiaaliin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitää joskus kokeilla yhdellä sarjalla tuo 100 toistoa.

Kannattaa kokeilla viiden (5) liikkeen jättisarjaa 20 toistolla.
Ite tykkään kyykky, julle, zercher, sjmv, hack -kombosta. Kaikki samalla tagolla, samalla painolla.

Tein nuo etukyykyt supersarjoina penkin kanssa. Painoa ei ollut kauheasti, kun en tiennyt miten hyvin jaksan tehdä, mutta pidin aika kovan temmon. Tuo oli ihan kiva ja simppeli treeni. Ajattelin pari viikkoa tehdä tuota. En ole kauheasti tehnyt etukyykkyä, niin ajattelin, että tuo ohjelma voisi olla kiva kun saa tehdä paljon toistoja.

Sain idean tästä artikkelista.
http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/the_boring_but_big_3month_challenge&cr=

Täällä yliopiston kirjastossa näyttää "palvelevan" useampikin sivari. Jotain tapoja noille pitäisi opettaa, esim. yksi on sisätiloissa pipo päässä ja kuuntelee samalla musiikkia korvanapeista. On heillä rankkaa.

Back
Ylös Bottom