Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On noissa isoissa, lihaksikkaissa miehissä vaan jotain niin kivaa... Mmm...

Entä meissä pienissä, lihaksettomissa miehissä?

Huomenta..

Aivan kamala flunssa..

Huomenta! Päätä särkee niin maan perkuleesti, mutta eiköhän se siitä kohta tokene kun pääsee hölkälle.

Entä meissä pienissä, lihaksettomissa miehissä?

Sinä et ole pientä ja lihaksetonta nähnytkään! :) Mutta on tavallisissakin miehissä hyvin usein sitä jotain. Mä nyt vain satuin katsomaan Dwayne Johnsonin Faster-leffaa ja onhan se aika ihana...

Hyömentä Zzz:zzzz:
Kahvia koneeseen. Hitto kun unihiekkaa silmät täynnä, siis keltaista rähmää, johtuu muistaakseni siitä makkarissa on liikaa pölyä. Taitaa lähtee tänään lakanat pesuun ja tamppaan noi peitot ja tyynyt. Ei perkl. ostan kyllä uudet tyynyt, noin aikansa elänyt. Niin ja patja+kämppä pitää imuroida.

Haittaa harrastuksia :(

Todellakin.. eilen olisi ollut jumpat ja huomenna myös, mut jää väliin. Sunnuntain treenistä lihakset on prkl kipeät. Palautuminen on huonoa, mut fiilis ihan ok. Täytyy ottaa nyt levon kannalta..

Mulla oli tuossa muutama viikko sitten viikon kestävä räkärutto. Ei meinannu millään lähteä. Muuten oli ihan hyvä fiilis, mutta räkää tuli ihan prkl:sti.

Ihan hirmuisesti ollut kyllä tänä talvena kaikenlaista lenssua ilmassa. Vois jo loppua minun puolesta. Sitä päivää odotellessa voi pyhittää taas tämänkin päivän sairaslomalle ja ottaa vähän lisää buranaa ja kahvia. Kolotus kun lähtee niin pääsee taas jatkamaan kilojen pudotusta :)

Mulla oli tuossa muutama viikko sitten viikon kestävä räkärutto. Ei meinannu millään lähteä. Muuten oli ihan hyvä fiilis, mutta räkää tuli ihan prkl:sti.

Mulla just toi sama, prkl.

Siitä lähtien ku rupesin nykimään d-vitamiinia kunnon annostuksilla sekä hommasin allergiasumutteen (altistun koulussa, kotona ja töissä huonolle sisäilmalle) niin on pysyny räkätaudit loitolla. Hyvä näin.

Viimeksi kun meinas mennä tukkoon niin paiskoin kahta raskaampaa treeniä. Lähti.

http://www.youtube.com/watch?v=t5LOLtSE1uk

Vittu missä mäkin käyn duunissa, Ja tää jannu(lempinimi on jannu) on tuolla mun ovella ja narikassa hyvii jätkii. Osittain sen ansiosta en ole 1-800 riistaa joilla kaikilla porttari, silti ne käy välillä härnäämässä.
Ruma kuin Riihimäki, suomen rumein kaupunki:face:

Toi muija taas on aidosti kilari, kerran joutunut meneen väliin kun se paukutti jätkältä korkokengillä ohimoita sisään.

Voi helvetti, mä osaan kans säätää. :face: Hain postista mun tilaamani juoksutrikoot. Ne oli vähän liian suuret, joten pistin palautukseen. Firman nettisivuilla ei ollut enää tuota mallia (on siis ilmeisesti loppuunmyyty), joten vaihdoin toiseen merkkiin. Nyt mä en sit olekaan varma, saanko mä sen saman alennuksen noista kuin niistä edellisistä. :jahas: Mä en ole valmis maksamaan yli 60 euroa juoksutrikoista. :wall:

Back
Ylös Bottom