Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ny löyty hyvä raita missä rummutus kuuluu

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Tää täällä nyt on varmaan ollutkin jo kymmenen kertaa :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi jesus! "hieno nainen ei mene roskiksellekkaan ilman korkokenkiä" :D

En siis ollunna nähnynnä.

Kaunis nainen ja hyvä käsistään ;)

Ephe ehtii aina ensin, son niin vikkelä.

hkuja, onko kosher?

Jumaliste että meinas palaa hihat tuolla ytimessä, kaikenmaailman mummot ja mammat tukki käytävät sekä poukkoili edestakas.

Toi yks pullaposki blondi on ihan järkyttävä olento kaikin puolin. Ei helvetti :D

Siis mä olin ylpeä siitä kanan suolestamisesta! Iidako se siellä oli ihan liekeissä, vaikka muuten on niiin bimboa niin bimboa.

Siis mä olin ylpeä siitä kanan suolestamisesta! Iidako se siellä oli ihan liekeissä, vaikka muuten on niiin bimboa niin bimboa.

Pointsit vaan tytöille siitä. Mä oon niin viherpiipertäjä etten ois koskenu koko kanaan ettei sitä vaan satu :D Saati nilhiny sitä..

Hyvä hyvä, siitä se lähtee!
Salitreenin jälkeen saa aina mahtavat endorfiini kännit. :D

Missä salilla tommosia aineita saa? Ainoa E:llä alkava aine mitä mun keho tuottaa on estrogeeni. :D

Pointsit vaan tytöille siitä. Mä oon niin viherpiipertäjä etten ois koskenu koko kanaan ettei sitä vaan satu :D Saati nilhiny sitä..

Voitais viettää sellainen "päivä toisen työpaikalla" -juttu niin pääsisit tonne lihatiskille mun kans tekeen juttuja. Eihän siellä nyt ihan teurasteta sentään, mutta kaikenlaista muuta kivaa löytyy :D

Back
Ylös Bottom