Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

HEh :D

KURSSI-ILMOITUS MIEHILLE: Kevään 2012 kansalaisopiston uudet kurssit miehille, vielä muutama paikka jäljellä, älä jätä tilaisuutta käyttämättä!

Kurssi 1: Kuinka jääpalakotelo täytetään. Kurssilla käydään lävitse jokainen työvaihe diakuvien avulla.

Kurssi 2: WC-paperi. Onko totta että wc-paperi ei kasva wc-paperitelineessä? Keskusteluryhmä.

Kurssi 3: Onko mahdollista nostaa wc:n istuinrengas ...ennen virtsaamisen aloittamista? Paljon käytännön harjoituksia.

Kurssi 4: Päivällisen jälkeen. Lentävätkö likaiset astiat itsestään tiskikoneeseen tai tiskialtaaseen? Ratkaisuja ja esimerkkejä videolta.

Kurssi 5: Opi löytämään tavaroita, aloita asettamalla niitä oikeisiin paikkoihin,sen sijaan että karjut ja sekoitat koko huushollin ylösalaisin. Avoin foorumi.

Kurssi 6: Kukkien antaminen vaimolle/tyttöystävälle ei vahingoita terveyttäsi. Kuvia ja äänitteitä.

Kurssi 7: Oikeat miehet kysyvät tietä kun ovat eksyksissä. Tarinoita tosielämästä.

Kurssi 8: Onko geneettisesti mahdotonta istua hiljaa kun vaimo ajaa autoa? Ajosimulaatio.

Kurssi 9: Äidin ja vaimon eroavaisuudet. Roolipeli.

Kurssi 10: Kuinka tullaan täydelliseksi shoppailuystäväksi? Hengitysharjoituksia, meditaatiota ja mielikuvaharjoituksia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Veskun ääninäyttely + uskomaton animaatio :haart:

The Genie in the Finnish version is somewhat different from the one played by Robin Williams. A famous Finnish comedian, Vesa-Matti Loiri was casted for the role, and it was generally agreed that a comedian copying another would not be as funny as one doing his own stuff. A permit was asked from Disney to localize the dialogue. So, Loiri never heard the Williams version before having finished the part. He worked with the translators with only mute animation and a general idea what the original gags were about. The final dubbed version contains a lot of impessions of Finnish celebrities and voices belonging to some of Loiri's most memorable characters. Disney later gave the Finnish version the award for best dubbed "Aladdin".

Tulipas nyt loppumaton jano ton hiihtolenkin jälkeen.

No en kuollut sitten, kiitos kysymästä. Ei kyllä ollut kaukana; helvetin mielenkiintoinen kokemus tuollainen kuntosali, josta on ilmastointi rikki.

Mä meinasin kysyä, että mikä biisi soitetaan muistotilaisuudessa? Jotain abbaa esim?

Ötyä kaikille...

... ja sekavia unia.

Tänään starttaa vyöhyketerapia-kurssit :wtf: mummoja murjoon sinne
Mielenkiintoista. Oon itte kaavaillu samaa energia-hoitojen rinnalle jossain vaiheessa. Tosin nyt taidan kuitenkin tutustua shamanismiin jos vaan jotenkin löydän pätevää opetusta tms.

Mielenkiintoista. Oon itte kaavaillu samaa energia-hoitojen rinnalle jossain vaiheessa. Tosin nyt taidan kuitenkin tutustua shamanismiin jos vaan jotenkin löydän pätevää opetusta tms.

Jep, ens kuussa vielä opiskeleen vähän shiatsua ja katotaan mitä sen jälkeen keksitään. Luulen tosin erottuvani suhteellisen paljon tuolta vyöhyketerapiakurssin joukosta, mut samapa tuo.

Mulle on joskus suositeltu, että mun kannattaisi mennä jollekin vyöhyketerapia tmv. kurssille, kun mulla on kuulema sellainen luonne ja kropassa sopiva energia tommoseen. Toistaiseksi jäänyt lähtemättä, mutta oishan se joku päivä kiva käydä joku kurssi, sitten kun ei oo tää yliopiston paska enää sivussa pyörimässä.

Jep, ens kuussa vielä opiskeleen vähän shiatsua ja katotaan mitä sen jälkeen keksitään. Luulen tosin erottuvani suhteellisen paljon tuolta vyöhyketerapiakurssin joukosta, mut samapa tuo.
Joo, avoimin mielin kannattaa mennä. Sillä kaikesta saa eniten. Aika naisvoittoisiahan noi vaihtoehtohoitokurssit on, just ku olin viikonloppuna yhdellä kurssilla, oli suhde 10:2. Mut ei toi muakaan haittaa, mulla on toi jing-jang aika hyvässä balanssissa.

Back
Ylös Bottom