Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

villiä riehumista.. hermojen palamista.. illalla treenit !

jotenkin epäilyttävän hyvä fiilis vaikka on sunnuntaiaamu.. jaksaiskohan sitä vielä iltapäivästä tänään puntille :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Piti tänään vähän kuvata kelkkahommia, mutta herra valokuvataiteilija on niin järkyttävässä krapulassa ettei kykene mihinkään. Nice.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:kuola: Tässä ihan vastapainona noille kyykyille... Hienompaa on vaikea löytää. Joku päivä mulla on tommonen pihassa.
2010-kawasaki-z1000--10_460x0w.jpg

Jotenkin itseäni ei säväytä nämä uudet kyykyt muotoilunsa vuoksi, menee liian överiksi. Tollaset muotoilut iskee meikän silmään:

2012%5C02%5C13%5Cbikepics-2347384-full.jpg

20628_0_2_3_ninja%20zx-6r_Submitted%20by%20anonymous%20user..jpg

Wolfsburg_Feb_06_066.jpg

:kuola::kuola::kuola:

EDIT: KTM RC8 on jo sen verran överi, että muotoilu toimii. Tollanenkin ois pirun komea, ei vaan budjetti opiskelijalla riitä ikinä tollaiseen

146_0810_10_z+2008_KTM_RC8+three_quarter_view.jpg

^Vähän sekanen. Ei oikeen selkeitä linjoa mun mielestä.

Toi RC8 on kyllä nätti.

Onpa tympeä keli tuolla ulkona, mä haluun pikkupakkasta! Tekis mieli lähteä hiihtämään.

Kauhean kirkkaasti toi aurinko paistaa verhojen takana... Pienen pieni jysäri, ei paha. Pekonia pannulle niin muuttuu iloksi tämä elämä :D

Kauhean kirkkaasti toi aurinko paistaa verhojen takana... Pienen pieni jysäri, ei paha. Pekonia pannulle niin muuttuu iloksi tämä elämä :D

Onneks ei tullu eilen lähettyä keikan jälkeen baariin, niin jäi juopottelut vaan johonki 7 tai 8 kaljaan ja tänään on hyvä päivä :D

Niin ja tässä jälkkäriks nautin juuri vaniljajäätelöä mustikoiden kanssa ja hyvää kahvia :)

Onneks ei tullu eilen lähettyä keikan jälkeen baariin, niin jäi juopottelut vaan johonki 7 tai 8 kaljaan ja tänään on hyvä päivä :D

Niin ja tässä jälkkäriks nautin juuri vaniljajäätelöä mustikoiden kanssa ja hyvää kahvia :)

Mulla on niin törkeän halpa viinapää nykyisin, että muutama drinkki riittää että oon ihan hyvissä :) tuli kyllä naurettua ittensä ihan tärviölle, toi pohjanmaalainen kaveri on ihan hervoton tyyppi. Mut nyt alkaakin tiukka säästökuuri ja itsensä tappaminen työllä. Matkaliput on pian plakkarissa ensi kesää varten ja sit pitäiskin alkaa sitä reissukassaa kartuttamaan! :)

Mullakin taitaa olla lakritsijäätelöö tuolla kaapissa... Pitäisköhän paistaa amerikkalaisia pannareita, litra vaahterasiirappia päälle! :kuola:

15334505.webp

:rock:

Kyl nyt on painettu hommia. Huomen sit viikoks reissuu. Kuukauden päästä pääsee jo varmaan mopoa koittamaan!

2007-kawasaki-ninja-zx-10-26_800x0w.webp

Tää on kyllä kauneimpia pyöriä ikinä :kuola:

Kyllä rupes kevättämään, ku onnistuin saamaan pyörän käyntiin! Kesän ääniä!

Back
Ylös Bottom