Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla oli ihan hyvä päivä niin miks piti taas valvoo näin pitkään että varmasti on hiljaista, yksinäistä ja liikaa tilaa ajatuksille?! Saamarin tyhmä akka. Tuntuu että kaikki on paskaa. Paitsi kusi ja sekin on ihan paskaa. Unille HOP! Aamulla tossut jalkaan ja kevyt palauttava hölkkä ennen pekoniaamiaista ja romuttamoreissua. Öitä vaan, ruttumulkut.

Huomenna amk:n ainoan ruotsin kurssin suullinen tentti, ilmeisesti jonkin sortin ryhmäkeskustelu. Pohjat on loistavat, osaan sanoa oman nimeni ja jag vet inte :lol2:

ruttumulkut. :hyvä:

Olipa mukava ilta maastossa, pöllöjen kuvausta ja revontulia. Perkke, oisin voinut olla metässä vaikka koko yön. Mutta aamulla halonhakkuuseen. Paras tapa viettää vapaapäivä.

Ötyä...
..Nukahdin sohvalle, jos lähtis tutimaan...

Kyllähän tuota nukkumaan joutais, saikku painaa päälle ja unirytmit jälleen päin mäntyjä :wall: pitänee viikonlopun aikana korjailla.

Jaahas, tää päivä meneekin mukavassa sumussa kun ei ole 2 yöhön nukkunut kuin yht. jotain 3-4h.

Noh, kyllähän tätä osasi odotella. Useamman kuukauden sairaalassa vietti eikä kovin hyvässä hapessa enää vähään aikaan ollut. Helpotus lähinnä.

Meillä mummo oli jo ennen tuota kohtausta henkisesti varautunut siihen että kohta se ukko siitä lähtee. Mikä mun mielestä tuntu aika kylmältä, toisaalta mummoni tuntien en yhtään ihmettele. Nähtäväksi jää kauan se ukki vielä kituuttelee, jotain letkuruokintaa vaipat jalassa niin ei saatana, siihen ei kyllä lähdetä.

Kaikenlaista mukavata luvassa viikonlopuksi. Kivaa on kun pääsee varailemaan lentolippuja ym tuonne jenkkilän suunnalle. Ois kyl kiva kun ei tarttis tulla enää takaisin.

Viime öinen päähänpisto, jättärille revontulia kattomaan. Ei kyllä näkyny.. Pulkalla pari mäkeä alas, hullua meininkiä kun mäki ihan kivi kovana! Nyt perse kipeenä :D

Täällä on jo kevät! :) Kukat kukkii ja tiput rääkyy takapihalla, lämmintäkin on jälleen luvassa. Valitettavasti tuota kevättä en voi oikein haistella, ärsyttävä flunssa kun tuhosi mun aistit, on harvinaisen v*ttumaista syödä kun mikään ei maistu oikein miltään!

Onneksi treenit piristää mieltä, eilen illalla oli niin mukavat euforia fiilikset että melkein unohdin hypätä bussista pois oikealla pysäkillä. :D

Voihan vitun perkele ja muutama muu kirosana. Lääkäri totes sitten aamusella, että mulla on mitä suurimmalla todennäköisyydellä psoriasis. Aika lievä sellainen onneksi (ainakin tähän asti, mä pidän kädet kyynärpäitä myöten ristissä, et tää ei pahene). Jotta näin. Mulla on nyt sitten kaksi autoimmuunisairautta, jotka molemmat nostaa riskiä metaboliseen oireyhtymään ja kakkostyypin diabetekseen. Se diabetesriski on jo muutenkin pilvissä. Vähän lisämotivaatiota säännölliseen liikuntaan, terveelliseen ruokavalioon ja painon kontrollointiin. :curs:

Back
Ylös Bottom