Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta pelattuna lähes 20h Mass Effect 3 putkeen. 3h Unet otin tossa yhessä vaiheessa, mutta pakko jaksaa vielä :D Huomenna pitäisi mennä salille.

Oijoijoi, poskiontelotulehdus selätetty ja ekat treenit takana sen jälkeen! Miten hyvältä voi ihmisestä tuntua... Lisäksi hymyä lisää se, että totesin etten olekaan ihan niin naru kuin kuvittelin olevani.

Ötyä...

...Ja hyvää ötyä.

Huomenta pakkis!

Perkele kun pitäisi lukea ylppäreihin, mutta kun nyt ollut kohta viikon kuumetta ja vissiin pusutauti iskee nyt vielä päälle (rauhaset turvonneet ja jotain ihme pikkurakkuloita joka paikassa kaulaa ja helvetin kipeitä) niin ei oikein onnistu. Ja kun ei saa edes nukuttua :(

Mitäs muitten torstai päivään?

Ja hyvää naistenpäivää kaikille naisille! :)

Huomentaaa. Mulla alko tänään dieetti, tippu ruokavaliosta monta sataa kaloria.... Sit ollaa kireessä kunnossa kesällä ;) Sisko tulee tänään kyläilemään ja iiiihanasti paistaa taas aurinko. Happyhappyjoyjoy:)

Aurinkoista torstaita kaikille ja hyvää naistenpäivää :) Olipas ihanan kirpakka keli aamulla reippailla töihin ja mikä parasta, puolet matkasta oli puhdasta asfalttia :haart:

Huomenta vaan. Siellä se arskanen rellottaa. Mulla oli hauskat unet. Jotain treenijuttuja ja loppuun piti vetää leukoja jollain viidellä eri otteella. Mä olin toiseksi nopein ja kaikki toistot oli superpuhtaita. Miehet ei pärjänny ollenkaa. En sentään tappanu tänä yönä ketään.

Aamupalan tekoon, salille ja graduilemaan. Kotiin varmaan sit illalla kun potkivat kirjastosta ulos.

Onko mitään noin kaunista olemassakaan? :kuola: Kauhea kriisi iskee näistä tämmösistä köyhälle..

Tuo yhepuolen haarukka on, anteeksi kun en tiedä termiä, helvetin hieno ja tekee monesta pyörästä nätimmän näkösen.

Kelepais Bimota ulkonäön puolesta.
2010-Bimota-DB7R-Diavolo-Rosso-Image.jpg

Hyvää naistenpäivää kaikille naisille tasapuolisesti. :)

^Ei saa olla niin pinnallinen. Pitää katsoa ulkonäköä syvemmälle, sinne mopon sieluun :D

Toin työpaikan naisille suklaalevyjä. Heille tuli hyvä mieli, mulle ei :( Kylmä mies!

^Ei saa olla niin pinnallinen. Pitää katsoa ulkonäköä syvemmälle, sinne mopon sieluun :D

Toin työpaikan naisille suklaalevyjä. Heille tuli hyvä mieli, mulle ei :( Kylmä mies!

:D Totta puhut. Olen tuon oman prätkän sieluun kattonu ja vaikuttas olevan meleko rento kaveri. Ulkoahan hän on melko rujo.

Kyllä se siitä lämpeäää sinunkin sisus. Annat vaan jonkun sinne tsiigata. :D

Hajotinkohan mie selkäni jossain... Mukavan tuskallista tämä istuminen ja kumartuminen. :dance2:

Mun mopo on taas tällähetkellä turhankin tulisieluinen. Ei lähe käyntiin! Lieskaa vaan lyö putkesta ja pitää kovaa pauketta. Pitäis varmaan kans ruveta tutkimaan hellästi hänen syvintä olemusta. :curs:

Mullakin on joskus ikävä mun mopoa! Tämän tyylinen hieno menopeli mulla oli joskus silloin 15-vuotiaana! :D Ei tosin ehkä ihan noin hyväkuntoinen kun tämän kuvan yksilö...

413a0041faf5974daf6a4edbfd972-orig.webp

Oikeesti mulla on paljon enemmän ikävä autoja, etenkin yhtä romua minkä hankin teininä tuon mopon jälkeen. :D

Back
Ylös Bottom