Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei tuu varmaan kahvakuulailusta mitään, hihittelen kuitenkin vaan koko ajan itsekseni.
Menee sit vatsalihastreeniksi, mutta ei se väärin ole.

Kunhan Kaira muistat pitää oman pään pois lekan alta! Varpaista ei niin väliä, niitä on kuitenkin kymmenen, mut sul on vaa yks pää.

Yritän muistaa vielä perjantainakin! Ei vaan malttais odottaa sinne asti!
Laitat otsaas liimalla lapun jossa lukee "varo tätä!". Aina peilin edestä kulkiessa muistat ja ihmiset kyselee sen tarkoitusta, jolloin taas muistat. Unohtaminen on käytännössä mahdotonta. :D

Pitäisköhän alkaa hipsiä vaaka-asentoon, ku raiskaus verhoiltuna erilaiseen nimeen naurattaa. Tosin Judis manas aika pahat painajaiset pelättäväks, ett vähän arveluttaa koko nukkumaan käyminen...

Enemmän kuin täydellistä, lupasivat jopa lainata suojalaseja, mutta minähän sain sellaiset lekan mukana synttärilahjaksi! En mä räjäyttää voi, vaikka haluaisinkin, pieni hively tolla itseni kokoisella lekalla hoitanee homman. On tosin niin raskas toi leka, että videomateriaali voi olla jokseenkin huvittavaa, ensimmäinen nosto pään päälle ja emäntä lentää selälleen :D

Mitenkäs polttaminen, sekin voi olla yllättävän terapeuttista:rolleyes: Molotovin coctail vaan ikkunasta sisälle:whip:

Mitenkäs polttaminen, sekin voi olla yllättävän terapeuttista:rolleyes: Molotovin coctail vaan ikkunasta sisälle:whip:
Mä haluaisin tuohon Kairan videolle semmosen kohdan, missä Kaira sellasella ninjapotkulla vetää osan autosta säpäleiksi.

Kesä tulee! :dance:

No ehkä siitäkin jotenkin selvitään...

Tosin mulla on vielä vaihdenäyttökin asentamatta, jajajajaja jotain muutakin pientä, mut onhan tässä aikaa..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Perinteinen kivi kaasupolkimelle-temppu on myös aina yhtä hauska. Parhaassa tapauksessa se johtaa ihan itsestään noihin liekkiefekteihinkin :D.

Kohta alkaa näyttää pahasti siltä, että oon tehnyt jo kaiken mahdollisen sijaistoiminnan, ja pian on pakko mennä töihin. :( Voisin käydä ensin lounaalla kuitenkin.

E. Laasasen blogia tosin en ole vielä käynyt lukemassa.

Joo se missä on Colin Farrell ja Jamie Foxx. Se on aivan älyttömän hyvä leffa. Se on yksi esimerkki outoudestani, koska en ole koskaan tavannut ketään muuta joka myös pitäisi siitä.

Mä en ole edes nähnyt sitä; voin palata asiaan jos joskus katson sen. Tuossa alkuperäisessä on vain jotain uskomattoman hienoa, ihan päätön meininki.

Kyllä se alkuperäinen sarjakin oli ok. Tykkään kyllä muistakin Michael Mannin leffoista tosi paljon, esim. Collateral ja The Heat on aivan loistavia.

Scratch all I said, nyt on ilon päivä! On ollut vaikeuksia löytää paikka, missä saisin pistää Orionin palasiksi, ongelmana on ollut mahdolliset lasinsirut ja se, että mistä paikasta romuttamo pääsisi auton hakemaan. Eilen kokeilin kepillä jäätä ja... Sain romuttamolta luvan, että vien Orionin sinne, saan siellä heidän tontillaan sitä hakata ja videoida tämän - lopuksi jätän auton heille loppuhoitoa varten! Ihan huikeeta! :hyper:

Orion on tainnut saada sun hermot palamaan kiinni jonkun kerran, vai mitä? Mitäs jos annat sen maistaa omaa lääkettään, eli valutat öljyt ulos ja lyöt käyntiin sen viimeisen kerran samalla kun murjot sitä ulkoa :)

Romuttamon luvalla tietysti

Back
Ylös Bottom