Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:wtf: Että sitä voikin ihmisestä tulla epäsosiaalinen yksilö... Vilkaisin sähköpostit ja eikös siellä ollut työkaverilta ilmoitus tulevasta yhteisestä "viihde-illasta", sisältäen syömingit ja juomingit ravintolassa yms pientä ohjelmaa. Ja ensimmäinen ajatukseni oli, miten ihmeessä saan puhuttua itseni pois tuosta!? Ei yhtään kiinnostaisi viettää perjantai-iltaa työkavereiden seurassa! :nolo: Se on sentään viikon paras päivä treeneihin, joko salille illalla tai juoksemaan öisiä katuja. Ehkä keksin jonkun tekosyyn, jolla välttää tämän kerran vuodessa järjestettävän tapahtuman. :jahas: Yleensä mulla on aina osunut työvuorot niin, ettei niiden takia tarvitse osallistua mihinkään tuollaiseen turhaan. :D

Olihan homma purkaa HP Probook ja kiinnittää sieltä sisältä irti lähtenyt latauspistoke. Sitä se on, kun on tällainen tee-se-itse-mies. En ala maksamaan tollasesta pikkuhommasta millekään tietokoneenkorjaajalle. Pakko on itse ensin katsoa mitä se on syönyt ja josko sen voisi itse korjata. Ja toimiikin vielä. Yllätyin iloisesti, kun yhtäkään ylimääräistä ruuvia ei jäänyt käsiin.

Judotreenejä vetäessä sattuu ja tapahtuu. Tänään alkurivissä kaksi 8-vuotiasta pojua alkoivat laulaa Ismo Alagon kappaletta "Kun Suomi putos puusta". Kaikkea sitä joutuu todistamaan.

Mulla oli ihan sama juttu pari vuotta sitten. Reisiluu murtui ja taisi olla samainen 9kk ennen kuin paasin juoksemaan. Aikamoista kananjuoksua se oli ensimmaisella kerralla kun kroppa ei tuntunut oikein muistavan miten juostaan :D Aika pian siihen paasee taas kiinni, vaikka ekat pari viikkoa se onkin vahan huteraa menoa.
Hui, tommonen onkin jo tosi iso juttu. Missä se reisiluu murtui? Toivottavasti nyt toimii ihan normisti jalka jo.

Uskomatonta miten voi unohtaa senkin, millaista on ajaa ihan normaalilla, toimivalla autolla! Jotenkin sitä vaan yllättyy siitä, että auto käynnistyy välittömästi kun avainta kääntää, puhaltimet puhaltaa lämmintä myös liikennevaloihin pysähtyessä (eikä vain kun ajaa 80km/h), ikkunatkin pysyy huurteesta auki, pissapoika toimii... Kaikenlaisia hienoja nikkelnakkeleitakin löytyy, pakkasmittarit ja kaikki. Eikä muuten tartte tota hohtavan punasta ajoneuvoa paljon parkkipaikalta hakea, sattuu oikeen silimään ku erottuu niin joukosta :D

edit. Ja pitihän sitä vähän käydä motarilla koittaan... kiihtyy kivasti :haart:

Hui, tommonen onkin jo tosi iso juttu. Missä se reisiluu murtui? Toivottavasti nyt toimii ihan normisti jalka jo.

Olin mopon kyydissa :D Toimii joo normaalisti enka mielestani edes kavele mitenkaan hassusti vaikka jalka jaikin vahasen vinoon. Aiti on ainoa joka huomauttelee vinosta kavelysta, mutta kukaan muu ei huomaa vaikka erikseen yrittaisi katsoa.

Joku vissiin päätti ampua rakettaja muutaman kipaleen jossain. :D Sopivasti ku sain vaatteet päälle, niin loppu koko homma. Oli tosin makiat revontulet. Ekaa kertaa näen kaupungin yllä. Tosin enpä ole silleen tiirailukkaa. :)

Ötyä.

Ei väsytä yhtään. Voiko nousta?

Jep nukuin 2pätkissä koko yön. Olo on todella paska. No katsotaan anaheimin peli ja sitten uudestaan nukkumaan. Tässä olen nauttinut aamupalaksi 2 tuopillista kuumaa mehua, buranan,parasetamolin, c-vitamiinia, nasolinia, energiajuomaa, echinaforcea sekä codesan compia. Nyt jos viellä ottaisi rahkapirtelön. Anaheim johtaa 1-0 mutta kun olen tehnyt -1,5 vedon joten paljon jäi tuolla pelillä viellä viimeiseen erään.

Nyt se on 1-1. Sysipaska erä Anaalihelmiltä....

Jälkikasvu kipeänä. Taas "sai" soittaa töihin etten pääse hoitamaan tonttiani. Helvetti.
Tulis äkkiä lämpimät kelit niin loppuis nää sairastelut.

Jättimäisiä alueita katukiveystä näkyvissä työmatkalla. Jee!

Sekä jättimäisiä alueita jäätikköjä näkyvissä työmatkalla (=kuppi puoliksi tyhjä?).

Noei, kyllä se kevät sieltä tulee, hissukseen. Tän pakkasen vois kyl heittää hiivattiin jo.

Hoomenta.

Makiasti aurinko tillotti silmään kun kaihtimia raotin. On se aurinko kiva... :dance: Raaaskas paikka asua tämä Suomi.

Back
Ylös Bottom