Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenta!![]()
Torstai on toivoa täynnä. ;)
Eiku se meni just..
Torstai on toivoa täynnä. ;)
Höpö höpö, ei se toivo mihinkään mene.
Mikä teitä vaivaa? Kaikki kuin maansa myyneitä...
No minä lähen tästä töihin aina niin typerä virne kasvoillani. :D
Mikä teitä vaivaa? Kaikki kuin maansa myyneitä...
No minä lähen tästä töihin aina niin typerä virne kasvoillani. :D
Elämä. Siihen mahtuu niin paljon paskaa sen kaiken hyvänkin lisäksi, ja joskus (yleensä) se paska voittaa vaikkei tahtoiskaan.
Elämä. Siihen mahtuu niin paljon paskaa sen kaiken hyvänkin lisäksi, ja joskus (yleensä) se paska voittaa vaikkei tahtoiskaan.
Eläpä muuta sano. Mulla on murhanhimoinen vihaviikko menossa. Saa nähä mitä lauantaina tapahtuu ku saan vähä keittoa koneistoon...
1900-luvun alkupuolen sodista löytyy kyllä aika paljon tipsejä... Ja toki sitten löytyy 1950-luvun jälkeenkin Afrikasta sisällissotaa esim. Nigeriasta, missä lahdataan ihmisiä aika luovasti. Ja uskoisin kyllä, että Guantanamon kavereille soittamalla saa myös inspiraatiota.XairaX voisi tehdä listan murhattavista ja miettiä erilaisia teloitustapoja. Se olisi hyvää terapiaa.
1900-luvun alkupuolen sodista löytyy kyllä aika paljon tipsejä... Ja toki sitten löytyy 1950-luvun jälkeenkin Afrikasta sisällissotaa esim. Nigeriasta, missä lahdataan ihmisiä aika luovasti. Ja uskoisin kyllä, että Guantanamon kavereille soittamalla saa myös inspiraatiota.
Ai meillä kahella on sama allergia. Et siis ole löytäny vielä kunnon antihistamiinia tuohon? Mä oon koittanu ettiä duunia, joka tukis tuon taudin lakkautumisessa. Nyt on löytyny hyvä mesta, mutta vielä korvaus, kun saataisiin kunnon tasolle, niin helpottaisi kummasti.Hyvä sokka että on paranemista näköpiirissä. Mä olen allerginen laskujen maksamiselle, hirveet oireet tulee heti. Siedätyshoitoa oon kokeillut, mutta ei auta. Korvaiskohan Kela mulle lääkitykseksi rikkaan miehen?
Ei ole vielä löytynyt tehoavia lääkkeitä. Varmaan se joo työhönkin liittyy osittain, mulle on suositeltu joskus myös alan vaihtoa nimittäin.Ai meillä kahella on sama allergia. Et siis ole löytäny vielä kunnon antihistamiinia tuohon? Mä oon koittanu ettiä duunia, joka tukis tuon taudin lakkautumisessa. Nyt on löytyny hyvä mesta, mutta vielä korvaus, kun saataisiin kunnon tasolle, niin helpottaisi kummasti.
Aamupalaksi paistettua silmämunaa ja sitä rataa :DSan Marinon kidutusmuseo on omaa luokkaansa. Siellä on kieron ihmismielen huipputuotokset esillä. Yleisesti ottaen olen viime päivinä kokenut vain suuria väkivalta-aaltoja. Haluaisin heitellä ihmisiä kovilla esineillä, esimerkiksi lihanuijalla jonka "hamarapuolella" on sellainen pieni kirveentapainen. Toisaalta kaikkia julkisesti kutevia paskapariskuntia tekis mieli heitellä kananmunilla ja mädillä hedelmillä. Tai kuumilla broilereilla. Kuuman paistorasvan vois nakata niiden päälle. Ärsyttäviä asiakkaita vois tuikkasta lihapiikillä silmään.
Aamupalaksi paistettua silmämunaa ja sitä rataa :D