Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvvee huomenta, hetelmäiset eteläläiset! :)

Se ois Tampereelle lähtö eessäpäin like it or not. Punasta mattoa siihen juna-aseman etteen ja palamunlehtiä. :D No ei vais. Mie oon ihan hissukseen.

Parantumisia Sisilian Eeva! Kuullostaa joltain melekoselta rutolta, mutta tilaat shamaanien pikapuodista parit sammakon ryppyreijät ja kamelin esinahkakarvat ja niistä sitten soppa. Jos niillä ei lähe niin eihä se auta ku ootella. :) Kyllä se siitä paranee.

Arrgghhh, järki menee tohon lumen määrään!
Juu-u, nyt on talvi ja muuta diipadaapaa mut enää ei vaan jaksais!!!

Huh,helpotti...kiitos ja anteeks:rolleyes:

*Lähtee levittään mattoo*

:D

Älä sie hättäile! :D Lento lähtee vasta kahelta Helsinkiin ja sieltä sitten junalla mitä siinä nyt menee... Kerkiääpi muut talloa maton. :D

Ei sulla ois autoa? :D

Älä sie hättäile! :D Lento lähtee vasta kahelta Helsinkiin ja sieltä sitten junalla mitä siinä nyt menee... Kerkiääpi muut talloa maton. :D

Ei sulla ois autoa? :D

Jaa sulla menee niin kauan vielä :D sehä on ehtiny sit lumistuu jo..

Hmm.. viittiiköhän tähän autokysymykseen vastata ees rehellisesti.. :rolleyes:

Jaa sulla menee niin kauan vielä :D sehä on ehtiny sit lumistuu jo..

Hmm.. viittiiköhän tähän autokysymykseen vastata ees rehellisesti.. :rolleyes:

Valitettavasti. :)

En mie kyytiä tarvi, jos sitä ajattelit. En mie sentäs niin törkeä ole että tuntemattomilta alkaisin kyytiä pummaa. :D

Joko saa mennä takas nukkuu? Ai ei? ZzzzZZzZzZzz
Väsymys on ollut kyllä taas omaa luokkaansa täälläkin.
Sammahdin sohvalle eilen kuin pikkuinen saunalyhty konsanaan -Ei meinannut jaksaa siitä sänkyyn edes kavuta kunnolla :D

Siitä ja tuosta kamalasta lumipyrystä huolimatta olo on ollut aika mukava.
Treenit ja syömiset tuntuu lähtevän kivasti rullaamaan eikä muutoinkaan ole hirveästi valittamista elämässä :)

Mulla on kyllä niin lepopäivä tänään.. :) Kotii pötköttää vaa ku töistä pääsee :)
Huomenna sitte kokeilee CrossFittiä..eile olin elämäni ekalla kahvakuulatunnilla! :)

Kipu on tunne, kun heikkous poistuu ruumiista. Jos oksennat treeneissä, on vielä 90 % voimavaroista käyttämättä.

No kipu ei olekkaan se pääsyy, miks lepopäivä tänään. Oli mulla eilen jo paikat jumissa, mutta ku lihakset lämpes ni seki unohtu.

Lepopäivät tekee välillä ihan hyvää (loppujen lopuksi).

Mulla on paha tapa pikku tauon jälkeen alkaa aina treenaamaan
vähän liian haipakkaa ja sitten ei kroppa meinaa pysyä perässä :D

Tarttisin kyllä lisää tunteja vuorokauteen tai lisäpäiviä viikkoon että ehtisi tekemään kaikkea mitä haluaa.
Kun tuppaa nuo työtkin haittaamaan harrastuksia ja kaikkea muuta kivaa :rolleyes:

Back
Ylös Bottom