Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haluiskohan joku suositella semmosta isoa pusikkoa, jonka voisi työntää johonkin nurkaan seisomaan? Semmonen joku iso tavallaan puumainen kukka/kasvi olis hakusessa, eikä mulla ole pienintäkään hajua, että minkä nimisiä noita on.

Tässä linkki Plantagenin sivuille, jossa näkee helposti millainen kasvi kyseessä ja samoin kerrotaan hieman niiden hoitamisesta.
http://www.plantagen.fi/kasvata_sisalla/viherkasvit/

Sulla näköjään samanlainen systeemi kun mullakin. :D Itsekin ostin juuri perjantaina uuden viherkasvin kun ei tuo aiempi oikein jaksanut läpi kylmän talven tässä huushollissa. :D
Voisi kyllä ostaa pari lisääkin jos vaan keksisi paikan niille.
Eiks sun makkarissa oo subtrooppinen ilmasto? Laita sinne joku palmu.
Mulla ei oo himassa yhtään viherkasvia. En oo jaksanu ostaa ku kuitenkin ne kuolis aika pian :D
Mulla oli joskus kaktus, eli noin 3kk ja kuoli. Sen jälkeen ei oo ollu yhtään viherkasvia.

Siinähän se ilta meni. Kysyin Tampereen Hämeenkadulla jokaisella vastaantulijalta "mistähän päin mahtaa löytyä sellainen yökerho kuin janoinen puuma?". Osa rupesi tosissaan pohtimaan, että missä se on. Osa luonnollisesti kiersi kaukaa :D Lopulta kysyin sitä parilta puumanaiselta, "hihihih, et kai sä meitä tarkoita". No ne kaappasi mut sitten Ilonaan

Muuten, Iisalmesta löytyy Janoinen Puuma http://www.facebook.com/pages/Janoinen-Puuma/263884670302690

Haluiskohan joku suositella semmosta isoa pusikkoa, jonka voisi työntää johonkin nurkaan seisomaan? Semmonen joku iso tavallaan puumainen kukka/kasvi olis hakusessa, eikä mulla ole pienintäkään hajua, että minkä nimisiä noita on.

Traakkipuu. Sellainen on kestänyt mulla yli kolme vuotta, vaikka kaikki muut rehut ovat osoittautuneet kertakäyttöisiksi.

rehu.webp

Olen opiskellut viikonlopun argentiinalaisen tangon alkeita ja on muuten hieno tanssi!

Minun epäsinkkuutenikin muuttui viimein seurusteluksi :haart:

-kentiapalmu
-jukkapalmu
-limoviikuna
-peikonlehti
-kumipuu
-traakkipuu
-kookospalmu (ei elä kuin muutaman vuoden)
-nukkumaija

Onhan noita :)

Ötyä...
Immeinen välillä nauttii pienistä asioista.:) Huomenna pääsen töihin. Lähes 2 viikkoa sairautta ja makoilua takana.

I'm Happy

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta pällit! :) se ois yhtä kuin vapaapäivä. Treenit sovittu iltapäivälle ja illaksi voisikin suunnata koululle graduilemaan. Yrittää vähitellen saada taas otetta elämästä.

Kyllä ei mikään tunnu niin makoisalta kuin vastatatuoituun jalkaan menevä paine seisomaan noustessa.

Ui se on kyllä... Eikä sitä kuumottavaa jalkaa voi olla hypistelemättä. Mulla on taas vaihteeks tatskakuume. Odotan josko se menisi ohi tällä kertaa.

Back
Ylös Bottom