Hyi, tuli tehtyä pahaa ruokaa. Joskus näinkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama homma. Röörit ihan törkeen tukossa. Muista millon ois viimeks ollu näin juntturassa. Täytyy lähtee kauppaan hakee Finnrexia varmaan.Voitätä flunssaa! Ei enää tiedä miten päin olisi, kun on niin totaalisen tukossa ettei mikään tunnu hyvältä. :jahas: Tahtoo hengittää! Ja ois kiva jos silmätulehdus ei yltyisi pahemmaksi... Eihän tällaisen zombiena uskalla lähteä edes julkisille paikoille säikyttelemään ihmisiä, jossain vaiheessa on kuitenkin käytävä kaupassa ja lääkkeitä hakemassa.
Miksi salilla on aina hyvännäköisiä naisia mutta harvoin komeita miehiä? :( Tai näin meijän salilla. Ei sillä, että menisin sinne muuta tekemään kuin treenaamaan...
Äh turhauttavaa. Yli 2 tuntia miettiny yhtä tehtävää eikä vieläkään oo mitään hajua, millä ton sais tehtyä. Meinasin jo keksiä jotain, mutta ei se toimikkaan...
Uskomatonta kärsivällisyyttä ja omistautumista asialle. Mun ongelmanratkasukyvyn äärimmäinen aikaraja on jotain viiden minuutin luokkaa ja sen jälkeen menee hermo ja on pakko syödä jotain. Heh
Uskomatonta kärsivällisyyttä ja omistautumista asialle. Mun ongelmanratkasukyvyn äärimmäinen aikaraja on jotain viiden minuutin luokkaa ja sen jälkeen menee hermo ja on pakko syödä jotain. Heh

Luovutan kohta ja lähen salille.
Millä lähtee tänään?
Toivottavasti ei millään :D
Tänään on Putous-päivä. Josko sitä jotain hyvää ostaisi illaksi ja tuijottaisi töllöä. Joku ällöimelä Moulin Rouge tulee illalla. En kyllä kato. Tallennukseen laitan kuitenkin...
Vois kattoa, mutta oon nähny sen jo hiton monta kertaa...Kannattaisi käydä samalla salilla miun kanssa, niin pääsisit ainakin ihastelemaan miun komeaa olemusta.
Voisin ainakin kuittailla siun hcbb piposta tmv. :D Houkuttelevaa mutta ei, ei pysty.