Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uskoisin nyt kuitenkin, että hyvällä ruokahalulla on ollut jotain tekemistä tämän painonnousun kanssa. Tietysti senkin voi halutessaan yhdistää tuohon lisääntymiseen... Mutta ehkä kallistumme vain sille kantille, että hyvä treeni+hyvä ruokahalu = pitää olla pikkasen pläski :D

No mikäs tää siun painavin aamupainos sit on? :D

e. mie luulen, siis pelkään vähintään joka kk. olevani raskaana kun maha paisuu iltasin aina ihan hirveeks palloksi...hormonit ja turvotus :haart: Ei sieltä kertaakaa oo mtn vielä pullahtanu... :rolleyes: :pyyhkii helpotuksen hikeä otsalta:

tupla e. Mitä vittua täällä tapahtuu?! Ihan varmasti muokkasin omaa postiani...enkös. Vai muokkasinko sittenkään...hieno asia tää flunssa ku kasetti ihan jumissa.

Lapsia kyllä maailmaan mahtuu.. :thumbs:

Nyt turpa kiinni jumankauta :D

No mikäs tää siun painavin aamupainos sit on? :D

62,2kg. Päiväpaino vaatteet päällä on ollut tuon verran ennenkin, mutta nyt siis täysin tyhjennetty aamupaino oli tuon verran :)

Mä liityn kerhoon! :D Painan sellaset 16 kiloa enemmän kuin mitä oon painanut joskus ennen ihan samanpituisena.

Nokitan. Kun aloitin treenaamisen, painoin n.45kg eli 17kg tullut lisää. Koittaa tässä pikkuhiljaa hissutella ylöspäin.

pode, mä joskus muka alan muokkaamaan omaa postiani, mutta oonkin painanut "vastaa lainaten". Onneks sen postin pystyy vielä poistamaan jos lipsahti :D

pode, mä joskus muka alan muokkaamaan omaa postiani, mutta oonkin painanut "vastaa lainaten". Onneks sen postin pystyy vielä poistamaan jos lipsahti :D

Joo, ei jaksa nähdä nyt sitä vaivaa :D Mut on kyl hurja paino sulla, huh huh. Kaamee pläski :D Ite painan saman verran. Painavimmillani +10 kg. Jumalauta mie olin sillon mötkö!

Hehe. Aloin kanssa laskeskelemaan, niin mä painoin treenit aloittaessani reilu 2,5vuotta sitten samanpituisena 27 kiloa vähemmän kuin nyt. Kuulostaapa paljolta, yli 30% :D

Joo, ei jaksa nähdä nyt sitä vaivaa :D Mut on kyl hurja paino sulla, huh huh. Kaamee pläski :D Ite painan saman verran. Painavimmillani +10 kg. Jumalauta mie olin sillon mötkö!

Joo, kaamee pläski - 172cm ja 62kg. Ei vittuilla siellä, akka ;)

Okei, voitit :(

No elä ny, eipä tämä mikhän kilpailu ollu. Onhan nää hyviä muutoksia kaikki, vaikka tuleekin pitkällä aikavälillä. Kiva kun iloitsee siitä 17 kilon lisäyksestä niin joku äijä tulee tänne kertomaan, että "Kun mää alotin niin mulle tuli 2 kuukaudessa 20kg lisää massaa, höhhöh." :jahas: Jos mä ottaisin kahdessa kuukaudessa 20kg tähän ni morjens, sit vois jo sanoo että on pläski.

Hehe. Aloin kanssa laskeskelemaan, niin mä painoin treenit aloittaessani reilu 2,5vuotta sitten samanpituisena 27 kiloa vähemmän kuin nyt. Kuulostaapa paljolta, yli 30% :D

Tuo on aika mielenkiintoista, että minä en ole ollut kovinkaan paljoa kevyempi, kun aloin salilla käymään. Muistaakseni painoa oli silloin noin 72 kiloa. Jos joku päivä painaisin 85 kiloa kympin rasvoissa, niin siitä pidemmälle ei tarvitsisi mennä.

No elä ny, eipä tämä mikhän kilpailu ollu. Onhan nää hyviä muutoksia kaikki, vaikka tuleekin pitkällä aikavälillä. Kiva kun iloitsee siitä 17 kilon lisäyksestä niin joku äijä tulee tänne kertomaan, että "Kun mää alotin niin mulle tuli 2 kuukaudessa 20kg lisää massaa, höhhöh." :jahas: Jos mä ottaisin kahdessa kuukaudessa 20kg tähän ni morjens, sit vois jo sanoo että on pläski.

Tämä on todella vakava kilpailu! ;) Mut mä oon sua ainakin viis senttiä lyhyempi ja reilun kilon painavampi, joten oon nyt pläskimpi! :D

Back
Ylös Bottom