Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

SsYrS.gif

Kopioikaa url ja liittäkää se osoiteriville.

Näyttää ihan Headcrabilta.

Tuolla on ihan hirveän liukasta :jahas: Meinasin lentää selälleni melkein joka metrillä, kun katuvalojakaan ei jostain säästösyistä laiteta päälle.

Tuolla on ihan hirveän liukasta :jahas: Meinasin lentää selälleni melkein joka metrillä, kun katuvalojakaan ei jostain säästösyistä laiteta päälle.

Niin on, tosin taisin itse kenkävalinnallani vielä vaikeuttaa tilannetta. Ensi viikolla ei välttämättä kyllä tarvitse hirveästi ulkona kävelläkään, näyttää pahasti siltä, että olen tulossa kipeäksi. :(

Hah! Itseasiassa töihin päästyäni vilkaisin kalenteria ja lenkki onkin oikeestikkin vasta huomenna. Alitajuisesti siis kuljen anycase kalenterin mukaan vaikka kovasti luulin lenkkiä siirtäneeni ;) Suunnittelen aina viikkoa tai paria ennen tulevat treenit sekä lenkit niin saan katottua lepopäivä riittävästi ja treenit on sitte etukäteen tiedossa niin tietää myöskin että mitä treenailee ja millon. Huomenna siis aamulenkki sekä selkätreeni2 ja lauantaille aamulenkki.

JA tänään jäin salilla tangon alle penkatessa. Nolo jebou... :nolo:

Huh, olipas pitkä ja tiedontäyteinen vastaus.

Nälkä, kylmä, pääkipu, töissä... Onneks on nuuskaa ja vichyä.

Niin on, tosin taisin itse kenkävalinnallani vielä vaikeuttaa tilannetta. Ensi viikolla ei välttämättä kyllä tarvitse hirveästi ulkona kävelläkään, näyttää pahasti siltä, että olen tulossa kipeäksi. :(
Eilen mulla oli korkoa ja pysyin paremmin pystyssä, vaikka saavuinkin vasta joskus puoliltaöin kotiin.
Toivottavasti et sairastu ainakaan kovinkaan pahasti, tuolla on liukkaudesta huolimatta kelpo keli ja pulkkareissukin lähestyy. Olettaen, että olet pk-seudulla silloin.

Voihan auto-, asunto- ja hifikuume. On se köyhän olo siten mukavata!

Itteä vaivaa vaan matkakuume. Koko talven päivitellyt, että piru kun olisi mahdollisuus lähteä tarpeeksi etelään ja tarpeeksi pitkäksi aikaa. Tänään kuitenkin veistä käännettiin minun haavassa kun luennolla esiteltiin jotain Aasian maita. Olisin mieluummin siellä palmujen seassa kuin täällä pakkasessa. Perkeleen perkele.

Itteä vaivaa vaan matkakuume. Koko talven päivitellyt, että piru kun olisi mahdollisuus lähteä tarpeeksi etelään ja tarpeeksi pitkäksi aikaa. Tänään kuitenkin veistä käännettiin minun haavassa kun luennolla esiteltiin jotain Aasian maita. Olisin mieluummin siellä palmujen seassa kuin täällä pakkasessa. Perkeleen perkele.

Joo kyllä mäkin voisin lähteä johonkin lämpimään ihan mieluusti. Moottoripyöräkin pitäisi saada :D

Eilen mulla oli korkoa ja pysyin paremmin pystyssä, vaikka saavuinkin vasta joskus puoliltaöin kotiin.
Toivottavasti et sairastu ainakaan kovinkaan pahasti, tuolla on liukkaudesta huolimatta kelpo keli ja pulkkareissukin lähestyy. Olettaen, että olet pk-seudulla silloin.

Jännä nähdä, miten huomenna käy, kun tarkoitus on laittaa hintsusti korkeammat korot jalkaan :) Kiitos vaan, oikeastaan olisin ihan mielelläni alkuviikon kipeänä, voisi laiskotella töiden ja opintojen suhteen hyvällä omallatunnolla. Pulkkamäkireissu jää joka tapauksessa väliin ihan aikataulujen takia. Enkä varmasti jaksaisi raahautua mihinkään Malminkartanoon asti :)

Jännä nähdä, miten huomenna käy, kun tarkoitus on laittaa hintsusti korkeammat korot jalkaan :) Kiitos vaan, oikeastaan olisin ihan mielelläni alkuviikon kipeänä, voisi laiskotella töiden ja opintojen suhteen hyvällä omallatunnolla. Pulkkamäkireissu jää joka tapauksessa väliin ihan aikataulujen takia. Enkä varmasti jaksaisi raahautua mihinkään Malminkartanoon asti :)

Mulla on vielä yhdet korkeammat korot testaamatta tältä talvelta. Saa nähdä jaksanko vaivautua :D Sairastellessa on kyll kiva ottaa rennommin, kun kroppakaan ei jaksa. Vaikka asunkin tässä kävelymatkan päästä Malminkartanosta, toivon reissun suuntaavan Kaivopuistoon. Siellä on se kiva kahvilakin :)

Back
Ylös Bottom