Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaikka nyt meniskin ihan lällyilyn puolelle niin vastaan kuitenkin, että ihan sama minne me mennään ni eiköhän me tehdä siitä ajasta parhainta ikinä kuitenkin :) Tosin olen aina halunnut nähdä makiapinoita, joten voisit viedä mut katsomaan niitä. Maantiedon ihmeenä minulla ei tietenkään ole käsitystä siitä missä vatussa niitä elää, joten selvitä se ja toteuta unelmani ;)

Todellakin tehdään :) Makiapinoita? No reissataan sen verta pitkään että tulee niitä makiapinoita vastaan ja jos ei tule, niin mä menen kyllä makiapinastakin aika luontevasti :D Varaat tertun banaaneja mukaan, niin teen mitä vaan muutamasta hassusta banaanista ;)

Nyt on työsoppari kirjotettu. Saan paljo parempaa palkkaa ku kuvittelin :dance2: Wohoo!! Nyt vaan hoitaa hommansa hyvin niin saa vakinaistettua itsensä sinne :)

Tepe on kyl cool!

e. Okei tosta nyt saa vaikutelman että oisin Tepen palkkalistoilla mut siis ei siitä ole kyse :D Viittaus vaan noihin sen etelään lähtöjuttuihin.

Onnittelut sopparista!!

Tepe on tällä hetkellä ajoittain hyvin cool ja välillä yli 39 asteen hot ;)

Noh, kyllä tässä lähipiirissä vielä mopoja on runsaasti, joten tollaseen miittimuotoiseen tapahtumaan kyllä sen kun valkkailee mieleisensä Hondan tuolta tallista ja päräyttää paikalle :D Mutta omaa ei varsinaisesti enää ole joten jatkuvasti ei kehtaa ajella toisten vehkeillä.
Hyvä. Palataan asiaan kunhan asfaltti on taas kuivaa...
Joo. Soitin kotiin, niin siellä oli -38 ja isän traktori jäätynyt metsään. Osaan taas arvostaa siistiä sisätyötä, koska ei tarvitse paljain käsin pakkasessa pimeässä korvessa säätää moottoria.
Onko isälläsi joku erityinen syy traktoroida pitkin metsiä näillä pakkasilla, vai onko hän muuten vaan ihan kaheli?

Onko isälläsi joku erityinen syy traktoroida pitkin metsiä näillä pakkasilla, vai onko hän muuten vaan ihan kaheli?
Puiden ajoa. Pienemmät kelkalla ja isommat traktorilla.

En muista tiedä, mutta minä rupean pommittamaan kysymyksillä espanjan kielestä ;)

Anna palaa vaan, minä lähetän laskun sitten vastausten mukana :) No ei, espanja on niin huippukieli, että siinä voin antaa vinkkejä ihan pro bono niin kauan kuin oma kielitaito riittää.

No en minä nyt kuitenkaan mikään kielitoimisto ole. Sitäpaitsi ei sinua edes kiinnosta espanja, tarvitset vain syyn tehdä tikusta asiaa, eikös niin? :D

Kyllä minua aina uuden kielen oppiminen kiinnostaa. Bonuksena siinä on sitten kaikki muu, joten motivaatiopulan ei ainakaan luulisi iskevän :D

Kyllä minua aina uuden kielen oppiminen kiinnostaa. Bonuksena siinä on sitten kaikki muu, joten motivaatiopulan ei ainakaan luulisi iskevän :D

Kieliopistossani ainoat bonukset kilahtavat kyllä kolikoina taskuihini :D Vai mitä bonuksia meinasit privaviestikurssillasi saavuttaa? Kannattaa muutenkin varautua melkoisiin kielioppisulkeisiin, vaadin tuloksia nopeasti!

Huhhuh, ulkona äsken -29,5 astetta, uskaltaakohan tässä edes poistua autosta.

Kieliopistossani ainoat bonukset kilahtavat kyllä kolikoina taskuihini :D Vai mitä bonuksia meinasit privaviestikurssillasi saavuttaa? Kannattaa muutenkin varautua melkoisiin kielioppisulkeisiin, vaadin tuloksia nopeasti!

Mie olen aika hyvä neuvottelemaan ja sopimuksia sorvaamaan, joten katsotaan nyt ensin ne palvelun käyttöehdot läpi ;)

jäi treenit väliin.. otin 2h päikkärit.. noh, aamulla sit..

^Ei perjantaina aina jaksa treenata. :rolleyes:

Treenit jäi väliiin... söin irtokarkkia, jäätelöä ja join kaljaa ja katoin leffan... Huomenna salille...

Back
Ylös Bottom