Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos lupaat rullaluistella ilman paitaa siinä edes takas niin kyllä tuosta varmaan sen kesäisen illuusion saa väännettyä, mutta ei se taida silti ihan samalle tasolle yltää se fiilis :DMenet kuntosalille lämpöpatterin viereen vähissä vaatteissa polkemaan kuntopyörää, samalla katsot ikkunasta miten aurinko paistaa, laitat tuulettimen puhaltamaan naamaan tuuliefektin saamiseksi ja kuulokkeilla musat korville...?![]()
Jos lupaat rullaluistella ilman paitaa siinä edes takas niin kyllä tuosta varmaan sen kesäisen illuusion saa väännettyä, mutta ei se taida silti ihan samalle tasolle yltää se fiilis :D
En kyllä näe mitään syytä miksi henkilökunta vastustais. Varmasti hekin arvostaisivat sitä kun saisivat katsoa kun yrität pysyä siellä jumppapallojen seassa pystyssä. :DNo jos päästään tuntihinnasta sopuun ja henkilökunnan kanssa yhteisymmärrykseen niin ei muuta kun kokeiluun vaan..:D Vois luulla että kyllä tolla tosiaan jonkinlaisen illuusion saa kun ei kai toi eroa normi kesäpäivästä mitenkään että joku rullaluistelija on koko ajan jäämässä fillarin alle..:D
En kyllä näe mitään syytä miksi henkilökunta vastustais. Varmasti hekin arvostaisivat sitä kun saisivat katsoa kun yrität pysyä siellä jumppapallojen seassa pystyssä. :D
Arvosta en tiedä, mut onpahan tilaa enemmän reenata sen jälkeenNoh noh, äläs nyt. Mähän oon aina ollu luistimilla kuin kettu kanatarhassa...eli paljon vauhtia ja vaarallisia tilanteita :D Mut on silti hyvin kyseenalaista että onko siitä saatava viihdearvo kaiken sen muun (asiakaskadon yms.) arvoista..:D

Voihan rähmä. Mulla on ikävä kesää ja lämpöä. Mä kaipaan sitä ettei ahista henkeä kun astuu ovesta pihalle ja sitä että ei tarvi tunkea miljoonaa vaatekappaletta että tarkenee astua ovesta ulos. Mä kaipaan pitkiä lenkkejä ja sitä et voi hypätä pyöränselkää ja unohtaa koko maailman.
Sä kyllä yllätät mut joka päivä sillä kuinka mahtava ihminen sä oot :haart: Tossa ois jo 3 biksut nyt oottamassa, että kaasutteleppa vaan kiireen vilkkaa jo tänne ;)Pakkaat vaan bikinit laukkuun niin tulen hakemaan. Karataan etelän lämpöön sotkemaan niillä fillareilla.
Sä kyllä yllätät mut joka päivä sillä kuinka mahtava ihminen sä oot :haart: Tossa ois jo 3 biksut nyt oottamassa, että kaasutteleppa vaan kiireen vilkkaa jo tänne ;)
Vaikka nyt meniskin ihan lällyilyn puolelle niin vastaan kuitenkin, että ihan sama minne me mennään ni eiköhän me tehdä siitä ajasta parhainta ikinä kuitenkinYllätyksiä täynnä koko suhde ;). No niin kulta, vetäses biksut päälle niin mennään, oisko viimehetken toiveita minnepäin lämpimää suunnattas vai vedetäänkö ihan karttapallosta sokkona joku Mosambikin exlusive paketti kakkamajassa.
Tosin olen aina halunnut nähdä makiapinoita, joten voisit viedä mut katsomaan niitä. Maantiedon ihmeenä minulla ei tietenkään ole käsitystä siitä missä vatussa niitä elää, joten selvitä se ja toteuta unelmani ;)
Onnittelut sopparistaNyt on työsoppari kirjotettu. Saan paljo parempaa palkkaa ku kuvittelin :dance2: Wohoo!! Nyt vaan hoitaa hommansa hyvin niin saa vakinaistettua itsensä sinne
Tepe on kyl cool!

Nyt on työsoppari kirjotettu. Saan paljo parempaa palkkaa ku kuvittelin :dance2: Wohoo!!
Kiva tietää. Pyydän sinulta sitten vippejä, kun muutaman kuukauden päästä valmistuttuani olen kortistossa vailla minkäänlaisia mahdollisuuksia saada töitä. Tuossa vaiheessa alan myös ryyppäämään.