Kvelertak :haart:
Korvapuusti- ja lihapiirakkapäivä.
Ensin saadaan korvapuusti poskelle ja sitten mennään keittiöön tekemään lihapiirakkaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kvelertak :haart:
Korvapuusti- ja lihapiirakkapäivä.
Sanoppa Kride mikä sen rocki baarin nimi on joka on siinä jossain tammerkosken(?) varressa Tampereella? Mietin yks päivä enkä muista millään.
Jep. Koitan kerran vuoteen käydä Tampereella ja ainakin Tammerfestien aikaan oli hyvä meno. Piti kaverille suositella mutta en muistanu paikan nimeä.Jack the Roosteria taidat tarkottaa? Olen siellä kerran käynyt jopa.
Ihan huikeeta. Pitäs valita syökö hornetit ranskalaisilla vai kotipitsaan. Onneks ei tarvii diettailla.Voiko lakujäde olla hyvää? En oo ikinä uskaltanu maistaa.
Jep. Koitan kerran vuoteen käydä Tampereella ja ainakin Tammerfestien aikaan oli hyvä meno. Piti kaverille suositella mutta en muistanu paikan nimeä.
Ensin saadaan korvapuusti poskelle ja sitten mennään keittiöön tekemään lihapiirakkaa?
Joo muuten ei oikein toi Tampereen baariskene oikein iskenyt. Toki niin harvoin käy ettei tuolta oikein mitään paikkoja tunne. Noi isot yökerhot kuitenkin järjestään sitä samaa kuraa kun stadissakin. Tosin Passionin terassi on sijainnilta ja hinnoilta aika huikea, joskin tukossa.Nojoo, silloin voi olla ihan hyvä meno. En kuuntele tuollaista musiikkia, mutta menin yhden neidin aveksiksi yhtenä iltana, ja sen perusteella todella hyvä paikka, jos musiikki uppoaa. Jengiä oli niin eri ikäryhmistä ja suhteellisen paljon niinkin pieneen tilaan nähden.
Kyllä, mahtava bändi!Kvelertak :haart:
Ei ole loppunut, minä päätän omista menoistani perkele! Odotukset ovat jossakin nollan ja pakksen välillä. Eilen vitun nihkeä peli tupsukorvia vastaan ja tänään levännyt sarjakärki vastassa. 5-1 kotijoukkuelle. Torstaina SaiPa - Jokerit <3^No hyvä ettei sun juopottelu oo kokonaan loppunut naisen myötä. Mitkä odotukset illan Kalpa peliin? Voi olla kylmää kyytiä Kuopiossa.
No ei ole, kuulostaa ihan samalta kuin Loca People, mutta hyvä biisi silti :DEnpä ollutkaan Sak Noelin tuota biisiä kuullut. Ei ole tuotakaan biisiä monimutkaisuudella pilattu :lol2:
Se on parasta. Tosin tämä onki mun mielipide vaan. Valiolta löytyy hyvää. Kokeile. Helpottaa, jos pidät lakustaVoiko lakujäde olla hyvää? En oo ikinä uskaltanu maistaa.

No ei ole, kuulostaa ihan samalta kuin Loca People, mutta hyvä biisi silti :D
Mä ajattelin sikailla vaikken oo kyllä mitään urheilullista tehnyt moneen kuukauteen. Mut sehän riittää salihirmun tekemiseksi kun norkoaa pakkiksella, joohan?
Riittää riittää.
Milloinkohan mä olen viimeksi kirjoittanut treenipuolelle jotain? Ehkä 2007. Vittu kun just ja just kiinnostaa omatkaan treenit, saati sitten muiden.
Oi, mahtava linkki Epheltä! Unohtunut jo koko biisi. Ja sunnuntaina alkaa uusi kausi!
Pistähän infoa sitten Teräväisen otteista. Kävin kattomassa ton lauantain Pelikaani matsin mutta ei tainnu koko pelissä tulla yhtään ylivoimaa niin jäi vähän vajaaksi näkemys.Torstaina SaiPa - Jokerit <3