Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meni tossa viime viikolla kaks aamua kun ei ollu pekonia ja olipa huonoja aamuja. Ostin sit tollasen oikeen perhepaketin amerikan pekonia ni jo on aamut kirkkaampia :D Ja kohta on suonet tukossa.

No kerranhan tässä eletään. :D Semmonen itetehty sandwich, missä pekonia ja kaikkea muuta herkkua välissä kastikkeineen on kyllä semmosta herkkua että. Njam njam :kuola:

Mä vedin tota american pekonia syksyllä paketin päivässä jotain 3kk putkeen. Nyt ei pysty enää pierasemaankaan sitä kohti ilman että alkaa ällöttää, pitää vissiin pitää vähän taukoa :D

Tänään pitäs hakea penkistä uusi sarjaenkka. Todennäköisesti 6, tai 5repmax. Söin tukevan aamupalan, kohta lounaalle mättämään lisää. Nukuin hyvin, ja olkapäät tuntuu hyvältä. Hyvät ennusteet siis :)

Onko perhepaketti sellainen 340g paketti? Sehän menee kerralla...

Mulla on aamupalalla kaikkee muutakin (mm. tuopillinen protskupirtelöä jne) plus mun paistinpannu on niin pieni, että pekonitki pitää puolittaa niin ei mulla riittäis hermo paistaa noita niin kauan että kaikki ois paistettu :D

No kerranhan tässä eletään. :D Semmonen itetehty sandwich, missä pekonia ja kaikkea muuta herkkua välissä kastikkeineen on kyllä semmosta herkkua että. Njam njam :kuola:

Oh, pekonisänkkäri. Pitäisköhän tehä töihin evääksi..?

Koulussa on ilmeisesti raskaampaa kuin luulisi. Joku juuri nukahti tuohon viereiselle koneelle. Nukkuisivat sohvilla, olisi varmasti mukavampaa.

Siihen uskon itsekin! Vuoan pohjalle sitten pistin öljy-voi-mauste-sekoituksen. Puolelta voisi katsella, miltä näyttää.

Ens kerralla voi sitten kans, jos haluaa/viitsii, tehdä sellasen pienen taskun siihen kanaan, tunkea sinne tuorejuustoa tai vastaavaa, ja sitten kierittää sitä pekonia ympärille. :kuola:

Ens kerralla voi sitten kans, jos haluaa/viitsii, tehdä sellasen pienen taskun siihen kanaan, tunkea sinne tuorejuustoa tai vastaavaa, ja sitten kierittää sitä pekonia ympärille. :kuola:

Näin olisin muuten tehnyt, mutta ei ollut juustoa, eikä kaupassa jaksanut käydä juuston takia. Ensi kerralla sitten. Aurajuustoa ja jotakin toista maukasta juustoa.

Tahdon pois täältä siperiasta. Japanin lämpöiset seudut ois varmaan kivoja. Japskit on mukavan olosia ja ystävällisiä ihmisiäkin. Pärjääköhän sielä sossunrahoilla? Örgh

Aijai.. Nyt on lippu tännekkin ja 5.4 olis nää bileet sit :)

Perjantaina tampereelle kahtoo Zomboyta ja 4.2 kahtoo Borgoree ja olikohan Fluxi sit joskus maaliskuussa? FUUU JEA!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom