Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta vaan. Tää lomailu ei selkeest sovi mulle. Eilinen pvä meni nukkues ku rytmit vituillaa ja sit herään tänää puoli viis. No tänää aikasi nukkuu ni pääsis salillekki hyvin levänneenä. Olisin niin paljon mieluummin töissä atm.

Huomenta! Joulu takana ja nyt on olo kuin raiskatulla täytetyllä kalkkunalla :D Täytyy sanoa, että oli kyllä mahtavin ja kiireettömin joulu ikinä :)

Kurkkukipu ja tukkoisuus jatkuu. Perkele. Jos sitä tänään koittais siivota ahkerana ja illan päälle kokeilis vielä vetäistä jonkinlaisen rintareenin.

Kurkkukipu ja tukkoisuus jatkuu. Perkele. Jos sitä tänään koittais siivota ahkerana ja illan päälle kokeilis vielä vetäistä jonkinlaisen rintareenin.

Älä treenaa kipeänä. Pitkität vain parantumista. Minullakin on kokemusta pitkistä sairasteluputkista ja yksi iso syy niihin on se, että meni aina urheilemaan vaikka oli vielä kipeänä. Pitäisi antaa kehon levätä ja parantua, eikä juosta heti salille kun ei ole kuumetta. Tuo on kyllä tosi vaikeaa henkisesti.

Luin tossa jonkun aikaa ja nyt on jostain syystä silmät ihan sumeat. Hyvä, että näkee tästä näytöltäkään mitään :D

Yleensä suhteissa nainen ei anna miehen pelata ja on harvinaista, että molemmat pelaa yhdessä.

Asia vaivaa mua joskus, kun kuuntelee kaverien juttuja. Ihan suoranaisesti kielletään toiselta pelaaminen, mikä johtaa sitten ongelmiin. Katson asiaa vähän eri kantilta, joten pelaamisen ongelmallisuuden ymmärtäminen ei luonnistu. Tietenkin, jos toinen ei tee muuta kuin pelaa...

Älä treenaa kipeänä. Pitkität vain parantumista. Minullakin on kokemusta pitkistä sairasteluputkista ja yksi iso syy niihin on se, että meni aina urheilemaan vaikka oli vielä kipeänä. Pitäisi antaa kehon levätä ja parantua, eikä juosta heti salille kun ei ole kuumetta. Tuo on kyllä tosi vaikeaa henkisesti.

Kuumetta mulla ei ole ollutkaan. Päivisin oon ihan fine, yöllä menee röörit tukkoon ja kurkkukipu tulee jostain. Mietin tuossa etten tänään välttämättä meniskään reenaamaan, vaan pilkkomaan ja kantamaan halkoja kaverille, kun sillä on selkä paskana.

Toi on kyllä söpöä <3 Yleensä suhteissa nainen ei anna miehen pelata ja on harvinaista, että molemmat pelaa yhdessä.

Mun kaveripiiriin on sattunut aika paljon pelaavia naisia ja yhdessä pelaavia pariskuntia. Eihän se pelimaku tietty aina sovi ihan yksiin, mutta esim. mun harrastukset ovat pitkälle sellaisia, että niitä voi tehdä siinä samalla sohvalla. Onneksi mies on sellaista sorttia, että pystyy kommunnikoimaan samalla kun pelaa (tai ehkä oikeammin pelaa sellaisia pelejä, joiden lomassa voi jutella). Sitten kun ihmisillä on eri vahvuuksia niin voi aina vaihtaa ohjainta, jos on tarvetta. Kaksinpelejä tulee pelattua paljon vähemmän, lähinnä Lego-pelejä.

edit. tahtoo siis sanoa, että joillain se "kieltäminen" johtuu varmasti siitä, että se on pariskunnan yhteisestä ajasta pois. En tiedä mitä he haluaisivat silloin tehdä kyllä. Jos toinen ei pelaa joka päivä 10 h työpäivän päälle niin kai sitä saa jotain omiakin aikasyöppöjä olla.

Asia vaivaa mua joskus, kun kuuntelee kaverien juttuja. Ihan suoranaisesti kielletään toiselta pelaaminen, mikä johtaa sitten ongelmiin. Katson asiaa vähän eri kantilta, joten pelaamisen ongelmallisuuden ymmärtäminen ei luonnistu. Tietenkin, jos toinen ei tee muuta kuin pelaa...

Mun kaveripiiriin on sattunut aika paljon pelaavia naisia ja yhdessä pelaavia pariskuntia. Eihän se pelimaku tietty aina sovi ihan yksiin, mutta esim. mun harrastukset ovat pitkälle sellaisia, että niitä voi tehdä siinä samalla sohvalla. Onneksi mies on sellaista sorttia, että pystyy kommunnikoimaan samalla kun pelaa (tai ehkä oikeammin pelaa sellaisia pelejä, joiden lomassa voi jutella). Sitten kun ihmisillä on eri vahvuuksia niin voi aina vaihtaa ohjainta, jos on tarvetta. Kaksinpelejä tulee pelattua paljon vähemmän, lähinnä Lego-pelejä.

edit. tahtoo siis sanoa, että joillain se "kieltäminen" johtuu varmasti siitä, että se on pariskunnan yhteisestä ajasta pois. En tiedä mitä he haluaisivat silloin tehdä kyllä. Jos toinen ei pelaa joka päivä 10 h työpäivän päälle niin kai sitä saa jotain omiakin aikasyöppöjä olla.

Joo itsekin olen ihmetellyt samaa. Vähän jäänyt myös sellainen fiilis, että ne naiset pitää pelaamista lapsellisena ja haluavat mielummin viettää laatuaikaa esim. vierailemalla yhdessä Ikeassa tms. aikuisten juttuja.

Huomenta! Joulu takana ja nyt on olo kuin raiskatulla täytetyllä kalkkunalla :D Täytyy sanoa, että oli kyllä mahtavin ja kiireettömin joulu ikinä :)

Raiskattu ja täytetty kylmä kalkkuna :D Oli kyllä mahtavin joulu ikinä, kiitos siitä sinulle rakkaani :haart:

Tänään pitäs vielä nauttia jäljelle jääneistä jouluruuvistamme, joita vielä riittää muutamaksi päivää.. Ne oikeat piparitkin on vielä syömättä, mutta suurimman osan joulutortuista sai syötettyä työntekijöille :)

Kuumetta mulla ei ole ollutkaan. Päivisin oon ihan fine, yöllä menee röörit tukkoon ja kurkkukipu tulee jostain. Mietin tuossa etten tänään välttämättä meniskään reenaamaan, vaan pilkkomaan ja kantamaan halkoja kaverille, kun sillä on selkä paskana.

Mullakin oli samanlainen tauti. Päivisin jaksoi istua töissä ja iltaisin urheilla, mutta silti koko ajan oli väsynyt ja puolikuntoinen olo. Sitten kun yksi päivä töiden jälkeen kotona torkahdin ja heräsin vasta keskellä yötä yskimään päätin käydä lääkärillä ja sainkin antibioottikuurin. Sen jälkeen saikutin pari päivää ja nukuin vaan ja sen jälkeen vasta tervehdyin.

Joo itsekin olen ihmetellyt samaa. Vähän jäänyt myös sellainen fiilis, että ne naiset pitää pelaamista lapsellisena ja haluavat mielummin viettää laatuaikaa esim. vierailemalla yhdessä Ikeassa tms. aikuisten juttuja.

Ainakin minun ikäluokasta ja vähän nuoremmasta tuntuu löytyvän jo suhteellisen paljon naisia, joilla ei ole asenneongelmaa pelaamiseen. Olen useamman naisen kanssa pelannut jotain, ja aina heidän aloitteesta. Nämä naiset ovat kaikki olleet minua nuorempia, eli siksi tuntuu, että Ultimecia on vain edellä aikaansa :) Olin suhteellisen yllättynyt kun eräs neiti pyysi, jos pelattaisiin kaksin Forzaa.

Jännä miten pelaaminen mielletään lapselliseksi, vaikka jonkun tutkimuksen mukaan keskimääräinen pelaaja on 28 vuotias mies. Tosin itsellä on pelaaminen koko ajan vähentynyt jatkuvasti, mutta kai se sitten tuossa 28 vuotiaana taas alkaa.

Minusta on tullut tylsä paska, kun en jaksa enää pelata oikein mitään. Kaikki pelit tuntuu tylsiltä ja harvoin tulee eteen jotain joka säväyttää.

Kuinka moni on näin vanhemmalla iällä ruvennut huomaamaan lastenohjelmissa ym. sellaisissa piilotettuja vitsejä? Aku Ankoissa ilmeisesti on aika paljonkin näitä ns. piilovitsejä aikuisille. Paras on kuitenkin mielestäni Pikku Kakkosen Kokkelivekkuli -ohjelma, jota juontaa Pablo (Escobar) ja Ransu. http://www.youtube.com/watch?v=A9PS1YGgpew&feature=related

Kuinka moni on näin vanhemmalla iällä ruvennut huomaamaan lastenohjelmissa ym. sellaisissa piilotettuja vitsejä? Aku Ankoissa ilmeisesti on aika paljonkin näitä ns. piilovitsejä aikuisille. Paras on kuitenkin mielestäni Pikku Kakkosen Kokkelivekkuli -ohjelma, jota juontaa Pablo (Escobar) ja Ransu. http://www.youtube.com/watch?v=A9PS1YGgpew&feature=related

Tolle repeilin joskus, kun muksujen kanssa katoin aamulla sub junioria

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom