Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

'

Minkä ikäinen kummipoika? Noi alle 5-vuotiaat on yleisesti aika innoissaan esim. Autot-piirretyn hahmoista, Salama McQueenit jne. Tai ainakin oma kummipoika on...

Se on vasta vähän päälle 2 vuotta.

Mä ostin kummipojalleni seinällä ajettavan radio-ohjattavan kilpurin :D

Veikkaan, että mikään radio-ohjattava vehje ei vielä tule kysymykseen :D

Se on vasta vähän päälle 2 vuotta.

Veikkaan, että mikään radio-ohjattava vehje ei vielä tule kysymykseen :D

Mun kummipoika on ihan saman ikänen :) sillä on jo perus radio-ohjattava auto, ni päätin ostaa jotai vähä erilaista :D

Mulla on kolme kummityttöä. Kukaan ei ole tarjonnut kummipoikia.

Onneks on poika. Uskon, että se on muutaman vuoden päästä paljon helpomi käsiteltävä kuin saman ikäinen tyttö :D

Mun kummipoika on ihan saman ikänen :) sillä on jo perus radio-ohjattava auto, ni päätin osata jotai vähä erilaista :D

Okei. No pitää katsoa mitä mielenkiintoista kaupoista löytyy :)

Okei. No pitää katsoa mitä mielenkiintoista kaupoista löytyy :)

Kyllähän noille löytää vaikka mitä kun vaan menee johki isoo lelukauppaa vaikka.. :D Kummipojalla oli marraskuus just synttärit ja ostin sille käytännöllisen lahjan, eli pirun kalliin talvihaalarin ni nyt oli lelujen vuoro sit.. :D

Radio-ohjattavan auton, jolla voi ajaa seinillä ja kai katossakin.. :D Lattian lisäks siis! :D (itellehän jäi toinen :D :D )

Leikki-ikä - Koko ikä

Eka olin ihan et ei vittu, mut sit olin ihan et ei saatana:D

Mun oma joululahjalelu on vielä kaupassa, tai kävin kyllä jo viime vkolla kattomassa sitä ja ottamassa ns. kylmät tyypit mutta jätin sinne kun kelit on mitä on:jahas::(

Eka olin ihan et ei vittu, mut sit olin ihan et ei saatana:D

Mun oma joululahjalelu on vielä kaupassa, tai kävin kyllä jo viime vkolla kattomassa sitä ja ottamassa ns. kylmät tyypit mutta jätin sinne kun kelit on mitä on:jahas::(

Heh :D mikäs tää sun lahja sit on? Stiga? :)

Mä tiedän heti mikä olis mun unelmalahja

51sMm9o5bKL.jpg

Minkä ikäinen kummipoika? Noi alle 5-vuotiaat on yleisesti aika innoissaan esim. Autot-piirretyn hahmoista, Salama McQueenit jne. Tai ainakin oma kummipoika on...

En ihmettele. Katselin ihan vasta tuon Autot 2 -leffan, ja oli sen verran hyvä, että leikkisin varmaan enemmän niillä leluilla kuin ne tenavat.

Minä ostin mun 3 v. kummipojalle Cars -aiheisen säkkituolin :D

Vähän oli miettimistä miten sen paketoin, mutta aputontun avulla homma luonnistui hienosti.
Luulen että poika on innoissaan, mutta katsotaan mitä vanhemmat tuumaa :rolleyes:

Back
Ylös Bottom