Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei oo onneks mitään pahoja portaita, mut muuten melko mäkistä maastoa vaikka päällystettyjä teitä onkin. Pahin on oli nää kerrostalon rappuset, mut en onneks asu ku toisessa kerroksessa. Pukkarissa oli 10min huili ennen kun uskalsi nousta siitä penkiltä ja silti siitä kun lähin kävelemään niin ensimmäiset 200m oli kyllä sellasta oksennuksen nielemistä että hyi helvetti. Ois varmaan ollu paljon fiksumpaa vaan heittää laatat johku puskaan :urjo: Aamuinen lenkki ei ollut läheskään näin paha vaikka tyhjin vatsoin lähdinkin.

Mut ei hätää, nyt rupee elämä voittaa ja treenin jälkeinen endorfiiniryöppy valtaa mielen :dance:

Teude rupee joulupukiksi jos tarviit vyffee. Siis siihen punanuttuseen partavirkaan.. Pukkihan sä nyt olet jo muutenkin.

Tuo voisikin olla hyvä veto. Pitäisi vain olla auto, että pääsee liikkumaan.

Lähetään tahkoamaan rahaa. Sä saat olla pukki, mä lähden tontuksi...:D

Mitä eroa on Teudella ja joulupukilla ???

Joulupukilla on leikkikalut !!! :D

Deal! Vuokrataanko puvut, vai tehdäänkö itse?

Tehdään itse !!! Tulee tasasempaa laatua...

Vai olisitko sittenkin tonttu !!!!:lol2:

elf.jpg

Ötyä...

Tuli tuolta pienenä uskoin/ luulin ketjusta mieleen !!!!

Joten perussettiä...:rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yötön yö. Pari jaksoa Deadwoodia takana, jos vielä yhden ja sitten koisimaan. Yöksi vähän änärivetoja, että aamulla on sitten paska fiilis.

Back
Ylös Bottom