Onko dubstep nykyään in ja the juttu? Radiossa soi melkein koko ajan jokin dubstep biisi.
Mitä on dubstep?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko dubstep nykyään in ja the juttu? Radiossa soi melkein koko ajan jokin dubstep biisi.
Jaa, nyt vasta hoksasin mistä oli kyse. Kuhan lupauduin mukaan ilman että tiesin mistä puhutte. :D
Juu mennään vaan, ilmotelkaa vain milloin.

Mulla on helppo pyydellä vapaat ku tiedän Tepen menot. Eiköhän sieltä joku viikonloppu löydy mikä sopii kaikille osapuolille ja jos ei löydy ni sit järjestetään aikaa väkisinJoulun jälkeen, kun kinkut on sulateltu. Uudenvuoden jälkeen mulla on iltasin/öisin enemmän aikaa...
Ruvetkaa katselemaan kalentereita (Tepe ja Bicho myös) , synkkaan sitten omani !!!

Mulla on helppo pyydellä vapaat ku tiedän Tepen menot. Eiköhän sieltä joku viikonloppu löydy mikä sopii kaikille osapuolille ja jos ei löydy ni sit järjestetään aikaa väkisin![]()

Ei kuulosta ollenkaan huonolta. Olethan sinä jo muutaman yön kerennyt vaeltaa pitkin öisiä katuja paikasta toiseenNäin toimitaan...!!!
Viimeistään vuoden alusta siirryn taas päivähommiin. Viikonloppuja paljon enemmän vapaana ja loppuu lähes kokonaan YÖtyö...![]()

Ei kuulosta ollenkaan huonolta. Olethan sinä jo muutaman yön kerennyt vaeltaa pitkin öisiä katuja paikasta toiseen![]()

Onneksi olkoon päiväduunistaTodellakin...Toki tykkään kyllä siitäkin...Elimistö vaan ei oikein enää jaksa. Siksi lähden taas päiväduuniin, kun paikka aukeni. Hain ja sain sen...![]()

Se on mukavaista se. Mulla oli hyvä työvuoro. Saatiin kaikki vartti ennen työajan loppua valmiiksi ja päätettiin sitten työkaverin kanssa kokeilla kodinkoneosaston hierontaistuimet. Hetken päästä huomattiin vartijan lähestyvän ja istuttiin ihan hiljaa. Hieman oli vartijalla huvittunut ilme kun kaks lihatiskiläistä istua pönöttää ohjaimet käsissä säätelemässä tuolejaan. "Minä ainakin laitan niskalle. -Jaa mulla ei saa niskaa ollenkaan, mutta tämä istuin kyllä pörisee. Jaa mutta tämähän on thai massage, sillä se tämä persiinalunenki täräjää, saa nähä jos tullee häpi end!" :D