Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuka on paskonu miun selän?! :( Oikea selkälihas jokseenkin murjotun oloinen. Vuan ee se mittee, tännään takasin Jyväskylään, sitä ennen vois yrittää vääntää gradua. Yöke.

Kuka on paskonu miun selän?! :( Oikea selkälihas jokseenkin murjotun oloinen. Vuan ee se mittee, tännään takasin Jyväskylään, sitä ennen vois yrittää vääntää gradua. Yöke.
Joko pirkanmaalla sataa lunta?

Ja sitten vielä hieman enemmän länteen, keskustelin nimittäin eilen puhelimessa erään Porilaisen alkuasukkaan kanssa. Se murre oli suhteellisen hauskan kuuloista:D

Joko pirkanmaalla sataa lunta?

No voe tokkiisa. Tänäänki koko päivän tuiskuttanu :) Eilen oli jo hanget korkeat nietokset hyvinnii. Paikoitellen koira jää jo mahastaan kiinni, mikä ei tosin paljoa vaadi, mutta tarkoittaa kuitenkin aina sitä, että lunta alkaa olla jo mukavasti!

Eihän tuosta ole epäilystäkään, kun se Ylöjärven sankari esitellyt sinulle MMA-liikkeitä?

Mä oon aatellut, että jokailtainen neck crankki auttais hartiakipuihin,mut ei näköjään :(

bill14.webp

Mä oon aatellut, että jokailtainen neck crankki auttais hartiakipuihin,mut ei näköjään :(

Mä luulen, että oon vaan eilen nauranu iteltäni selän irti joillekin hulluille pirkanmaalaisille. Onneks pääsee tänään lähtee pois, repeis vielä perna ja maksa samaan syssyyn. Luottokortti tyhjänä, maksupetos niskassa, pölli huulessa ja kovaa vauhtia matkalla lunastuskuntoon :D

Mä luulen, että oon vaan eilen nauranu iteltäni selän irti joillekin hulluille pirkanmaalaisille. Onneks pääsee tänään lähtee pois, repeis vielä perna ja maksa samaan syssyyn. Luottokortti tyhjänä, maksupetos niskassa, pölli huulessa ja kovaa vauhtia matkalla lunastuskuntoon :D

Joo, onneks lähet.

Oho, Kaira seuraa jääkiekkoa, hieno nainen! Onhan SaiPalla tosiaan jo kaksi voittoa putkeen :P

Seuraan minkä kerkeän ja jaksan :) MM-kisoihin on lippupaketti alkusarjaan, finaaliin ei uskaltanu kun se ois tarkottanu sitten tietysti just sitä, että Suomen pelit kosahtaa sinne alkusarjaan :D

Seuraan minkä kerkeän ja jaksan :) MM-kisoihin on lippupaketti alkusarjaan, finaaliin ei uskaltanu kun se ois tarkottanu sitten tietysti just sitä, että Suomen pelit kosahtaa sinne alkusarjaan :D

Itse jätin lippupaketit hommaamatta, ei perse kestä niitä hintoja ja sitten pitäisi muuttaa Helsinkiin muutamaksi päiväksi.

Ötyä...

Mites tämä nyt taas on avaamatta. Ötyjä kaikille...Uutta LOG.ta....Hyvin jytisee...:rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom