Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joko pirkanmaalla sataa lunta?Kuka on paskonu miun selän?! :( Oikea selkälihas jokseenkin murjotun oloinen. Vuan ee se mittee, tännään takasin Jyväskylään, sitä ennen vois yrittää vääntää gradua. Yöke.
Joko pirkanmaalla sataa lunta?
Eilen oli jo hanget korkeat nietokset hyvinnii. Paikoitellen koira jää jo mahastaan kiinni, mikä ei tosin paljoa vaadi, mutta tarkoittaa kuitenkin aina sitä, että lunta alkaa olla jo mukavasti!Kuka on paskonu miun selän?! :(
Mä oon aatellut, että jokailtainen neck crankki auttais hartiakipuihin,mut ei näköjään :(
Mä luulen, että oon vaan eilen nauranu iteltäni selän irti joillekin hulluille pirkanmaalaisille. Onneks pääsee tänään lähtee pois, repeis vielä perna ja maksa samaan syssyyn. Luottokortti tyhjänä, maksupetos niskassa, pölli huulessa ja kovaa vauhtia matkalla lunastuskuntoon :D
Niin on muutkin tutkinnot.Ei kannata stressata jostain kanditutkinnosta. Vessapaperia...
Jahhas, mitähän tänään tekisi. Voisi pubiin mennä katsomaan SaiPan pelin.
Nehän on villissä voittoputkessa. En silti laittaisi rahojani kiinni :D
Oho, Kaira seuraa jääkiekkoa, hieno nainen! Onhan SaiPalla tosiaan jo kaksi voittoa putkeen :P
MM-kisoihin on lippupaketti alkusarjaan, finaaliin ei uskaltanu kun se ois tarkottanu sitten tietysti just sitä, että Suomen pelit kosahtaa sinne alkusarjaan :DSeuraan minkä kerkeän ja jaksanMM-kisoihin on lippupaketti alkusarjaan, finaaliin ei uskaltanu kun se ois tarkottanu sitten tietysti just sitä, että Suomen pelit kosahtaa sinne alkusarjaan :D