Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

" There´s been more giveaways, in this period, than in Salvation Army" :lol2:

5-0 eka erä ......:)

Nauroin samalle, Detroitin kaksikko on kyllä yksi liigan parhaista. Filppula 1+1, ei paljoa näytä jalka painavan.

"Official Detroit Red Wings
Not a bad period, eh?"

Facebookista :D

Nauroin samalle, Detroitin kaksikko on kyllä yksi liigan parhaista. Filppula 1+1, ei paljoa näytä jalka painavan.

"Official Detroit Red Wings
Not a bad period, eh?"

Facebookista :D

Jep,

Aivan mahtavaa kuunnella tota selostusta ja kommentointia. Ei oikein muita Red Wings- selostuksia, osaa/pysty enää kuuntelemaan...Vaikka välillä tulee turpaan, niin omia ei jätetä...Hienoja miehiä !!! Kaikki tyynni...Loppuun asti jaksetaan uskoa.

Aikamoinen persraiskaus menossa detroitissa

Nyt vaan vielä pari lisää, ettei Phoenix pääse peliin mukaan...Sitten vähän jalka pois kaasulta. " 2.erä alkaa. Palataan taas...

Ja toinen erä alkaa. En ihmettelisi, vaikka peli olisi 5-3 seuraavalle erätauolle mentäessä. Toivottavasti toisen erän kirous ei nyt iske. Samalla sykkeellä koko matsi!

No niin, paska erähän se taas oli. Onneksi Kojootitkin ovat sen verran paskoja, että saivat vain yhden maalin. Komea kuti olikin, ei Howard mahtanut mitään. Kolmanteen jäi hieman ylivoimaa jäljelle.

No niin, paska erähän se taas oli. Onneksi Kojootitkin ovat sen verran paskoja, että saivat vain yhden maalin. Komea kuti olikin, ei Howard mahtanut mitään. Kolmanteen jäi hieman ylivoimaa jäljelle.

Veit jalat suusta...No meitsi lähtee koisimaan, niin kolmas erä on taas parempi.

Ötyjä kaikille !!!

Hitto mun virustorjunta ei päästä mua tänään red wings tv:n pariin. tulee hirveetä herjaa. En tiedä uskaltaako tota ottaa pois päältäkään

Vittukun pitää herätä keskellä unta syömään. Saatana muutenkin tuo pakki alkaa kasvaa liiaksi niin sitten vielä yöllistä ahmintaa.. PAREE OLIS RAUDAN SITTE NOUSTA ILLALLA!

Ei skulaa. Kun laittaa tosta streamin pyörimään ja skippaa ton Fsecuren varotuksen niin ei lähe silti stream pyörimään vaan siinä vilkkuu joku ärhäkän näkönen banneri vaan ylänurkassa.

Ei skulaa. Kun laittaa tosta streamin pyörimään ja skippaa ton Fsecuren varotuksen niin ei lähe silti stream pyörimään vaan siinä vilkkuu joku ärhäkän näkönen banneri vaan ylänurkassa.

Ahaa, äijä käyttää F-Securea?! Heitä nyt herranjumala se helvettiin! Paskinta paskaa, mitä on tarjolla ja maksaakin vielä. Windows 7:n oma palomuuri + virustorjunta ja asiat on hyvin.

Ahaa, äijä käyttää F-Securea?! Heitä nyt herranjumala se helvettiin! Paskinta paskaa, mitä on tarjolla ja maksaakin vielä. Windows 7:n oma palomuuri + virustorjunta ja asiat on hyvin.
En mä näistä koneista tajua mitään:D toi oli tässä valmiiks. Edelliseen koneeseen tuli jotain viruksia enkä tienny mitä tehä niin heitin roskiin ja hain uuden koneen:D

Edit. Mutta toi stream ei tosiaan lähteny skulaan vaikka ton varotuksen ohittikin:(

edit2. Tankkasin pitkästä aikaa preloaderia ennen treeniä kun vedin aamutreenit ja nyt on olo ihan älytön. Kutittaa joka paikkaa ja ihan mahotonta pysyä paikoillaan.

En mä näistä koneista tajua mitään:D toi oli tässä valmiiks. Edelliseen koneeseen tuli jotain viruksia enkä tienny mitä tehä niin heitin roskiin ja hain uuden koneen:D

Oot siis ihan samanlainen kun yks mun kaverikin :D Se aina hajottaa läppärinsä kerran vuoteen ja hakee uuden. Se siis on kuitenkin suht uusi, eli siinä varmasti on Windows 7? Poistat sen hiton F-Securen (Ohjauspaneeli --> lisää/poista) ja asennat tämän: http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows/products/security-essentials ja sitten ohjauspaneelista otat Windowsin palomuurin käyttöön, jos ei jo ole.

Oot siis ihan samanlainen kun yks mun kaverikin :D Se aina hajottaa läppärinsä kerran vuoteen ja hakee uuden. Se siis on kuitenkin suht uusi, eli siinä varmasti on Windows 7? Poistat sen hiton F-Securen (Ohjauspaneeli --> lisää/poista) ja asennat tämän: http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows/products/security-essentials ja sitten ohjauspaneelista otat Windowsin palomuurin käyttöön, jos ei jo ole.
Joo ostin tän keväällä. Kai tää joku windows 7 sitten on:D Kävelin liikkeeseen ja sanoin että joku läppäri missä on iso näyttö ja liitin hdmi kaapelille ja se lykkäs tän kouraan. Mä perehdyn tohon virushommaan vkonlopun aikana:D

No niin homma tehty kuhan toi asentaa ton loppuun. Katotaan skulaako toi strem kohta.

Edit. Jep homma pelittää:D

edit2. ehin just näkemään kun Filppula ilmeisesti palkittiin pelin parhaana:D.

Sellainen matsi. 5-2, ensimmäinen erä riitti. Vahva paluu Filppulalta, 1+1 ja pitkäveto kiittää.
Käynnistitkö start koneen uusiksi, kun poistit F-Securen? Jos et, niin kannattaa, ettei sinne jää mitään rekistereitä tai muuta paskaa.

Back
Ylös Bottom