Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Istun bussissa matkalla Hervantaan. Edessäni istuu pipopäinen mies, joka selaa Samsungilla off-topicia. Kuka tunnustaa?

No, tarvii tunnustaa junttiuteni, mutta nää tummapaahdot ei oikein uppoo meikäläiseen. Siis tämä on kyllä ihan juotavaa, ei ongelmaa, mutta en "nautiskeluun" toista kertaa osta.

Vaniliakahvit on sitten nautiskeluhetkiin..

Presidentin tumma on paahtoasteeltaan 3. Normikahvit on sitä 1 paahtoa eli vaaleaa. Itse tykkään eniten 2 paahdon kahveista, esim. Presidentin Gold on musta erittäin hyvää joskin kallista ja nykyään juon Brazilia joka on 2 leveliä myös, sitä keltaisessa pakkauksessa olevaa settiä. Suosittelen kokeileen jompaa kumpaa noista. Jotkut tykkää kovasti noista tummista mutta ei kyllä myöskään mun makuuni. Joissain erikoiskahveissa menee tosin ihan hyvin.

Tulipa käytyä ylioppilaiden soihtukulkueessa, eikä soihtukaan sammunu!

Toi sali missä mä käyn oli kokonaan kiinni tän päivän...

Kulkukortilla joka päivä 5-23 <3

Arkisin aukee 7.45 ni ei kovin aikasia aamutreenäjä tarvi koskaan tehä. Ei sillä, että mä nykyään jaksasin ees tohon aikaan sinne mennä :D

Helsingin kaupungin paikat on aika nihkeesti auki pyhinä ja kaiken lisäks kuntokellari jossa käyn on kiinni kesäkuusta elokuuhun. Pitäisi löytää kesän ajaks suht halpa sali missä käydä. Osaako kukaan suositella?

KYLMA! :( Olin tuhma ja laitoin lammityksen paalle mutta tunnin patterilammitys ei paljon auta 2-kerroksisessa talossa missa on kiviseinat ja puulattia. Maksaa vaan ihan helvetisti.

Jospa menis saunaan lämmittelemään.

Ötyä...

...Kaikille omituisille otuksille.

I-am-not.jpg

Back
Ylös Bottom