Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvin tankanneena vähintään 126km/h ;)

Mä haluun nähdä sen kelkan sun jäljiltä, kun se on kuitenkin suunniteltu tommotteille 20-50kg ipanoille. Mä voisin lainata jollekkin Stiigaa kun hölmö isä hakee kelkat pois ja tuo jotain vääntyneitä rungon kappeleita takaisin. Sulle en kyllä lainaa, siihen vedetään raja:D Vai lasketaanko 2 päällä;)

Koitin eilen ekaa kertaa elämässäni käyttää päihteitä.

Vittu mulla ollu aikaa pitää sitä tuoppia kädessä :dance2:

:rock:
Ma menen ensi perjantaina kattoo Flux Pavilionia (varmaan 3. tai 4. kerta jo, se keikkailee hirveasti taalla pain). Ei edes tarvitse jonottaa koska olen niin cool etta olen guest listilla! Seuraavana aamuna onkin sitten lahto lentokentalle, saan taas kerran lentaa ei-niin-freesina Suomeen :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tekeeköhän tuo Maisa jotain esiintymisiä missään tapahtumissa tms? Olisipa mehevä käydä tsekkaamassa livenä.

6a00d8341c4f0953ef015436b66a66970c-400wi

Jaaha, tänään näköjään valvotaan vaihteeksi..

Paskaa sanon minä..

Voi jeesus sentään tuo Megan on ihan järjettömän kuuma tossa Eminemin viteolla.

Ajasta 1:55 muutama sekunti eteenpäin lärvikuvaa :kuola:

^Kyl on hyvä kappale toi.

Sen fiilistä lisää se, että just tunti sitten löysin vanhan tutun 15 vuoden takaa jonka kanssa tuli käytyä bilettämässä parissa teinimestassa silloin kun Prodigy oli pirun kuumaa kamaa. Nostalgiaa... :haart:

Fuuu, vipit katosi. Perkeleen viiveet pankkien välillä...

Back
Ylös Bottom