Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sairas mamma se Tove, ei piirtänyt sitten muumeille persereikiä, niin ovat nyt sen takia noin helvetin pulleita :urjo:

;)

Mut eiks pullukat oo ihania?

Hmph. Oon nyt 9vuotta kattonu tota Muumi 24/7 vessakameraa ja ihmetelly miksei kukaan käy paskalla. Selvisihän tuokin.

Jos tällä linjalla mennään, niin sun ei pitäis varmaan enää kattoo piirrettyjä ollenkaan kun kokisit jatkuvasti karmaisevia totuuksia joita et ennen ole tajunnut. Tuli vaan mieleen se sun Bambi-paniikki.. :rolleyes:

Mä oon päätynyt siihen lopputulokseen, että olen vaan liian viisas noihin piirrettyihin.

Yleensä esim Richard Scarryn touhukkaassa maailmassa ratkasen ne arvotukset ennen niitä possuja, jotka näyttelee pääosaa. Ja ne on kuitenkin lukenut käsiksenkin.

Ja Hausulikin on niin tuhma, Nuuskamuikkunen taas pilveä polttava hippi. Itse aissa eräässä vanhassa sarjiksessa vetää kaikki Muumit opaa.

Ilman persreikää harvemmin kukaan on kovin ihqu.

Älä oo tommonen. Nöfnöf!

Onpa ihana kun aurinko paistaa, taidan lähtee käpistelemään tonne pihalle ihan vaan siitä ilosta kun lumi narskuu jalan alla ja aurinko paistaa niin, että mun pisamat saattaa tehdä comebackin :D

Älä oo tommonen. Nöfnöf!

Nöf nöf nöf nöf nöf kviiii!!! :jahas:

Ei pelkästään lastenohjelmat, vaan myös lastenlauluissa on kans aika pervoja sanotuksia.

...lapset kaikki katselkaa. Sor, sor, sormileikki alkaa, lapset kaikki mukaan vaan.

Kanootin kapean, vesille työnsin, seuraan nyt majavaa vaeltavaa.
Kanootin keveän rämeelle soudan, padolla majavaa katsella saan.
Kultaa ja hopeaa melassa välkkyy, tuhannet pisarat kimaltelee.

sormi sinne mistä haju sisään käy...
laita sormi sinne mistä eniten kutittaa...
Fröbelin palikat

minut pikku-pekka kun saisi
minulla hän vain ratsastaisi..

Elefantti, vanha setä, kommervenkit keksii.
Tietää viisas, varsin hyvin, mikä keino tepsii.
Häntä pannaan toiseen korvaan, toinen kärsää käyttää.
Niin tuo uusi "telefooni" kaikki toiveet täyttää.

Varpunen jouluaamuna

Pienen pirtin portailla oli tyttökulta:
Tule, varpu, riemulla, ota siemen multa!
Joulu on, koditon varpuseni onneton,
Tule tänne riemulla, ota siemen multa!

Peppu pystyyn! Peppu pystyyn!
Fröbelin palikat

hiljaa hiipivi lasten luo, nähdäkseen sulot pienet nuo..

Pyllyn pyörityksiä me kauppaamme vaan ja nyt saa aloittaa ja nyt saa aloittaa, pyllyn pyörityksia me kauppaamme vaan,
otatteko kilon vai pelkän puolikkaan?"

Kas Mikki-hiiri mättähältä mättähälle käy
ja pikku jalka pilkahtaa...

"Piippolan vaarilla oli talo hiijala hiijala hoi
Siellä se hoiteli lampaitansa hiijala hiijala hoi..".

Tula tullallaa, posket pullalla, on tämän pojan kullalla...

säntä se teki talon, isäntä se teki talon, isäntä se teki hyvän talon, isäntä se teki talon.
Isäntä se otti emännän... isäntä se otti hyvän emännän, isäntä se otti emännän.
Emäntä se otti lapsen...
Lapsi se otti hoitajan...
Hoitaja se otti piian...
Piika se otti rengin...
Rengistä tuli isäntä...

Pieni ankan poikanen uiskenteli v:ssä

Tepe tuhos mun lapsuuden just! :wtf:

Eiku oikeesti en pysty lopettaa nauramista tolle pepunpyörityskaupalle. Otatteko kilon vaiko vain puolikkaan? :D

Tepe tuhos mun lapsuuden just! :wtf:

Eiku oikeesti en pysty lopettaa nauramista tolle pepunpyörityskaupalle. Otatteko kilon vaiko vain puolikkaan? :D

Mä tuhosin just mun uskottavuuden yritysjohtajana jättäessäni koneen auki ja tuon lastenlauluviestin auki kun työnjohtaja ja muuta pari työtekijää oli ohi mennessään mun koneelta vilkaissut mitä se pomo täällä kiireisenä kirjoittelee :D

Mä tuhosin just mun uskottavuuden yritysjohtajana jättäessäni koneen auki ja tuon lastenlauluviestin auki kun työnjohtaja ja muuta pari työtekijää oli ohi mennessään mun koneelta vilkaissut mitä se pomo täällä kiireisenä kirjoittelee :D

Anna potkut vakoilusta..

Back
Ylös Bottom