Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku voisi ihan kohta napata mutkin turvaan myrskyltä! :D Täällä päin maailmaa kans "vähän" tuulee, varottelevat radiossa että puuskissa olisi yli 30 m/s ja pitäisi kohta kävellä töistä kotiin!!! :evil:

Illaksi vähän rauhallisempaa.. Nyt joko hakee leffamätöt tai sitte suihkuu+nukkumaan. Osaisi vain valita oikein..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkoholista tulee miellyttävä olo ja asiat tuntuvat luistavan :D Pikkujoulut takana ja edelleen hengissä. Mahtis viikonloppu oli kyllä kaikin puolin ja hyviä ajatuksia pää täynnä. Tällaiseen oloon vois niin hukkua ja tottua. Aikamoista ellen sanoisi :)

Varusteleka oli eilen viettämässä pikkujouluja kait Prkl-klubilla. Nappasin muutaman foton kun olivat pukeutuneet niin loistavasti :D, mutta laitan nyt vaan tän yhden näytille kun ei viitti toisten nassuja nettiin viskoa ilman lupaa.

PRKL 005 (2) (640x480).webp

Enää pari päivää keskiviikkoon ja hierontaan :) Niskan seutu on mennyt sen verran jumiin, että se haittaa normaaleja toimintoja. Pitää toivoa, että niillä on antaa mulle muutamia aikoja vielä tämän vuoden puolelle.

Enää pari päivää keskiviikkoon ja hierontaan :) Niskan seutu on mennyt sen verran jumiin, että se haittaa normaaleja toimintoja. Pitää toivoa, että niillä on antaa mulle muutamia aikoja vielä tämän vuoden puolelle.
Uuh. Pitäis itekki soittaa hierojalle. Jos tälle viikolle sais ajan vakihiplaajalle, jonka hieronnasta ei hirveästi paikat irtoile, mutta vähän rentoutuu ja ens vuodelle vois varata ajan vähän paremmalle hierojalle. Jos se osais sanoakki jotain mun lihasjumien kunnosta...

Muistakaa taukojumpata niin ei paikat mene jumiin. :dance:

Hommaa vakihieroja niin ei tarvitse moisia miettiä :D

Mää en oo vielä päässy sellaiselle hierojalle, joka kunnolla runnois. :( Setä kerran iski peukalonsa mun lapojen väliin oikein kunnolla. Se tuntu vähemmän mukavalta melko pitkään...

Back
Ylös Bottom