Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ärsyttävää. Toivoin täydellistä floppia.
No eiköhän toi ollu aika odotettavissa. Näin pitkän tauon jälkeen tuli kuitenkin mukaan vasta kun on ihan parhaassa kunnossa. Ei ois enää uskaltanu puolikuntosena peluuttaa. Jos yhtään lohduttaa niin enpä uskaltas kovin pitkää uraa kaverille odottaa.

Hirrrrrrrrrrvittävä nälkä, eikä mitään sapuskaa. Kai se on kohta käytävä kaupasta, johan näillä tyhjillä tölkeillä maksaa ostokset.

Huomenta :D Laittoman vähän unta alla ja nyt sitten kiskotaan kahvia oikein olan takaa josko sais itsensä edes puoliksi hereille. Onneks kohta on jo perjantai ja viikonloppu vapaata sisältäen kaikkea mukavaa :)

Ei helvetti. Kurkku tuntuu pikkasen kipeeltä taas :(

great-morning.gif

Huomenta :D Laittoman vähän unta alla ja nyt sitten kiskotaan kahvia oikein olan takaa josko sais itsensä edes puoliksi hereille. Onneks kohta on jo perjantai ja viikonloppu vapaata sisältäen kaikkea mukavaa :)

Hehkuttaminen makua :D

Huomenta !

Kroppa väsynyt eilisestä jumpasta. Illalla rintaa ja käsiä.

Treenit tämän päivän osalta treenattu, joten kai se on pakko yrittää kirjoittaa muutama analyyttisen tieteellinen sivu upeaa graduani. Kevyet viikot ovat hanurista.

Treenit tämän päivän osalta treenattu, joten kai se on pakko yrittää kirjoittaa muutama analyyttisen tieteellinen sivu upeaa graduani. Kevyet viikot ovat hanurista.

Kuinkas paljon gradua on vielä jäljellä, joko kohta valmistut?

Kohta sä oot yks naminamipusipusi koko jätkä :D

Aargh, mitä juttua siitä seuraa kun kerran elämässä ei ole tatti otsassa heti aamusta :D. No, voin mä sellaiseksikin ihan mielelläni ruveta jos elämä joskus aihetta antaa, mutta en suosittelisi ketään lyömään vetoa moisten ihmeiden puolesta.

Aikas lällyä :D
No mä oon vähän tämmönen lälly :D Kokeilisit sinäkin ni saattaisit huomata et tää on aika kivaa.

Aargh, mitä juttua siitä seuraa kun kerran elämässä ei ole tatti otsassa heti aamusta :D. No, voin mä sellaiseksikin ihan mielelläni ruveta jos elämä joskus aihetta antaa, mutta en suosittelisi ketään lyömään vetoa moisten ihmeiden puolesta.
Ei se ole huono juttu ollenkaan vaikka tulis muutama hyvä aamu sullekkin lisää. Mukava se on huomata että sielläkin potkii aamu hyvin käyntiin :)

Back
Ylös Bottom