Joo joo, kyllä se taas tiedetään mihin sinäkin mielikuvissa matkustat ;)No mun on nyt mentävä tonne sänkyyn ku lupasin jo, että menen ja suljen silmät ja vaellan unimaailmassa ihan muualle :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo joo, kyllä se taas tiedetään mihin sinäkin mielikuvissa matkustat ;)No mun on nyt mentävä tonne sänkyyn ku lupasin jo, että menen ja suljen silmät ja vaellan unimaailmassa ihan muualle :D
Joo joo, kyllä se taas tiedetään mihin sinäkin mielikuvissa matkustat ;)
Joo joo, kyllä se taas tiedetään mihin sinäkin mielikuvissa matkustat ;)
Viddu te elätte ihan omissa maailmoissanne :DBerliiniin bongaan kääpioluppakorvakaneja
Sinä, kanit, Kaira ja kaikki muu... Parsakin jopa :DTe?
Mä ja kanit?
Me ollaankin mahottomia. Mitäpä elämä oiskaan jos sinä uupuisit päivistäni :haart:Kairasta ei oo tänään imemään ja Vilukin vaan tarjoaa parsaansa. Onneks on tuo vaimo jonka kanssa voi imeä ja puhua tuhmia päivästä toiseen.
Me muuta ku puhuttiin parsasta ja kaneista :DEi jumalauta taas mitä settiä täällä... :wtf:
Ei jumalauta taas mitä settiä täällä... :wtf:
Niinkö säkin aina teet ku tarviit rauhottumista? :lol2:Ime parsaa!
Vedä sitä naamadildoos vähän kireemmälle, ettei happi kulje enään, niin rauhotut vähän
Me ollaankin mahottomia. Mitäpä elämä oiskaan jos sinä uupuisit päivistäni :haart:

Olkaa hyvät
Kid ollu aika liekeissä ekassa pelissä