Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Seinältä puuttuu vaan modernit taideteokset.

Melko askeettista. Onko tuolla aina noin hyvä siivo? :D

Ei, keräsin nyt vaatteet lattialta ja laitoin pesukoneeseen.

Jep, esim tuonne makuuhuoneeseen sängyn päätyyn sopisi tosi hyvin joku Baywatch -juliste.

katso liitettä 72942

Jos saisin aikaiseksi, niin hankkisin isoja kehystettyjä printtejä esim. toisesta maailmansodasta.

Jääkää te piiskaamaan toisianna. :lol2:

spanking2.jpg

Minä oon tylsä ja meen nukkumaan! Öitä. :)

Täällä puhutaan maanantaimasennuksesta. Itseltänihän se puuttuu tällä hetkellä kun olen työtön. Hyi ku tein pahaa ruokaa :jahas: Maustamiset ihan vituiks ja palsternakka meni ihan mössöks. Blaah!

Pitäis mennä juomaan, mutta en halua nousta sohvalta,koska se aiheuttaa järisyttävää kipua pohkeeseen hetkeksi aikaa..harkitsen jalan amputoimista käsillä olevin välinein; kännykkä, aromisuola, sheikkeri, joulukalenteri ja koira...

Pitäis mennä juomaan, mutta en halua nousta sohvalta,koska se aiheuttaa järisyttävää kipua pohkeeseen hetkeksi aikaa..harkitsen jalan amputoimista käsillä olevin välinein; kännykkä, aromisuola, sheikkeri, joulukalenteri ja koira...

Joulukalenteri ja koira vois toimia ehkä parhaiten.

Miten mä tällä lailla valvoskelen nykyään, kilttien Möhköjen pitäisi olla unilla näihin aikoihin, mutta mä taidan olla vähän tuhma nyt...

Joulukalenteri ja koira vois toimia ehkä parhaiten.

Miten mä tällä lailla valvoskelen nykyään, kilttien Möhköjen pitäisi olla unilla näihin aikoihin, mutta mä taidan olla vähän tuhma nyt...
Sä oot selkeesti imenyt kaiken tuhmuuden multa :D

Yö on saapunut, mutta missä on kaikki kuukkujat?

Back
Ylös Bottom