Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kaartuvat pullukat pakarat![]()
Okei, nyt mä lähden tuhoamaan sen voileipäkakun. Laters, pullukat pak...kislaiset :DJa minä olen kuullut että sinulla on fetissi pesuharjoihin :DMäkään en haluais antaa mitään vihjeitä, mutta olen kuullut huhuja että Sniffari pitää dockingista..
Ja minä olen kuullut että sinulla on fetissi pesuharjoihin :D
Eipä jäänyt taas epäselväks mitä sinun päässäsi liikkuu :DEi fetissiä, mutta nautin puhtaasta pillusta enemmän kuin likaisesta :D
Vai tuleeko Tepe kylään jos pesen tavaran valmiiksi?Eipä jäänyt taas epäselväks mitä sinun päässäsi liikkuu :D
Jaahas, oiskohan tänään vuorossa pyykkäys vai kyykkäysVai tuleeko Tepe kylään jos pesen tavaran valmiiksi?
Hyi vittu mitä juttua Bicho ja Tepe83... Jotain rajaa tolle julkiselle kutemiselle :urjo: GET A FUCKING ROOM! :whip:

Eläpä PissEvilEve kehtaa, kuitenkin mieles tekis tulla kolmanneks pyöräks![]()
Höpö höpö. Mut sut mä voisin ottaa kolmanneks pyöräks siihen toiseen settiin... Muistat varmaan mihin! Parit bisset ja... (Ja vittu jäisin sitten ite kolmanneks pyöräks kun kävis köpelösti). Siinä tanner tömisee :whip:
Kolmanneks pyöräks siihen settiin... muistan kyllä! Vaikka ajatus ei hassumpi olisikaan, niin silti joutuisin kieltäytymään tarjouksesta. Ja todellakin jollekkin saattas käydä köpelösti niissä leikeissä ;)
Vittu sä mitään kieltäytyisi. Ootas mä lainaan sua: "Voitais viettää kolmistaan hauska ilta..." :D MUAHAHAHAHHA!
Okei no nyt kiusaan. Kysymyshän oli ihan bisseröisestä ja paskan jauhannasta. Jatkakaa te julkista pillun pulloharjausta ja kullin päälle kyykkäystä, nuori rakkaus on ihanaa seurata ;)

Niin eihän sitä ikinä tiedä, HAHAHAH :D Mut joo, käydään me vaan joskus bisseröisellä ja jauhetaan paskaa. Bichossa on mulle ihan tarpeeksi naista muihin juttuihin![]()
No emmä koskaan oo olettanutkaan että MÄ sua kiinnostaisin. Kyllä se tais olla se miespuolinen henkilö kenen PERÄÄN olit :lol2:
Bisset, sovittu! (Juon sidua mut enivei)
Vittu mikä darra. Ja henkinen paska olo. Onneksi on olutta.
Mäkään en haluais antaa mitään vihjeitä, mutta olen kuullut huhuja että Sniffari pitää dockingista..