Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"pring pring"kuuluu käskevästi ovelta. Minä tyhmämä avaamaan vaikka on ovisilmä mistä tsekata, siellä joku 35 nen akka ojentelee lappua...
rahaa varmaan tarttis. "Ei saatana... mulla on nyt rahaa vähän" mutisen ja släm, ovi kiinni! Ihmetyttää vain kun alaovet on lukossa miten noi sisälle pääsee :O

Eipä jäänyt taas epäselväks mitä sinun päässäsi liikkuu :D

Jaahas, oiskohan tänään vuorossa pyykkäys vai kyykkäys :rolleyes: Vai tuleeko Tepe kylään jos pesen tavaran valmiiksi?

Ehdotan näin: pyykkäät ensin sen tavaras, sit kun Tepe tulee niin voit kyykkäillä ;)

Hyi vittu mitä juttua Bicho ja Tepe83... Jotain rajaa tolle julkiselle kutemiselle :urjo: GET A FUCKING ROOM! :whip:

Eläpä PissEvilEve kehtaa, kuitenkin mieles tekis tulla kolmanneks pyöräks :hyper:

Höpö höpö. Mut sut mä voisin ottaa kolmanneks pyöräks siihen toiseen settiin... Muistat varmaan mihin! Parit bisset ja... (Ja vittu jäisin sitten ite kolmanneks pyöräks kun kävis köpelösti). Siinä tanner tömisee :whip:

Höpö höpö. Mut sut mä voisin ottaa kolmanneks pyöräks siihen toiseen settiin... Muistat varmaan mihin! Parit bisset ja... (Ja vittu jäisin sitten ite kolmanneks pyöräks kun kävis köpelösti). Siinä tanner tömisee :whip:

Kolmanneks pyöräks siihen settiin... muistan kyllä! Vaikka ajatus ei hassumpi olisikaan, niin silti joutuisin kieltäytymään tarjouksesta. Ja todellakin jollekkin saattas käydä köpelösti niissä leikeissä ;)

Kolmanneks pyöräks siihen settiin... muistan kyllä! Vaikka ajatus ei hassumpi olisikaan, niin silti joutuisin kieltäytymään tarjouksesta. Ja todellakin jollekkin saattas käydä köpelösti niissä leikeissä ;)

Vittu sä mitään kieltäytyisi. Ootas mä lainaan sua: "Voitais viettää kolmistaan hauska ilta..." :D MUAHAHAHAHHA!

Okei no nyt kiusaan. Kysymyshän oli ihan bisseröisestä ja paskan jauhannasta. Jatkakaa te julkista pillun pulloharjausta ja kullin päälle kyykkäystä, nuori rakkaus on ihanaa seurata ;)

Vittu sä mitään kieltäytyisi. Ootas mä lainaan sua: "Voitais viettää kolmistaan hauska ilta..." :D MUAHAHAHAHHA!

Okei no nyt kiusaan. Kysymyshän oli ihan bisseröisestä ja paskan jauhannasta. Jatkakaa te julkista pillun pulloharjausta ja kullin päälle kyykkäystä, nuori rakkaus on ihanaa seurata ;)

Niin eihän sitä ikinä tiedä, HAHAHAH :D Mut joo, käydään me vaan joskus bisseröisellä ja jauhetaan paskaa. Bichossa on mulle ihan tarpeeksi naista muihin juttuihin :)

Eilen oli ihan älyttömän loistava päivä. Kaikki meni nappiin. Sain muunmuassa vuokrakämpän Helsingistä, juuri siltä alueelta minne halusinkin! Tänään myöhästyinkin sitten töistä ja joku oli yrittänyt tulle ikkunasta yön aikana läpi, mut nää on onneksi pikkujuttuja. Tätä hyvää fiilistä ei pilaa mikään!

Niin eihän sitä ikinä tiedä, HAHAHAH :D Mut joo, käydään me vaan joskus bisseröisellä ja jauhetaan paskaa. Bichossa on mulle ihan tarpeeksi naista muihin juttuihin :)

No emmä koskaan oo olettanutkaan että MÄ sua kiinnostaisin. Kyllä se tais olla se miespuolinen henkilö kenen PERÄÄN olit :lol2:

Bisset, sovittu! (Juon sidua mut enivei)

Kauhee jumi tuolla keskellä selkää lapaluiden välissä, tekee ihan kipeää, eikä saa millään venytettyä sitä auki. Asiaa ei tainnu ainakaan helpottaa se, että tuli eilen jorailtua hetki niin, että oli ihminen olkapäillä.

Back
Ylös Bottom