Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onnea Judis! Jos olis poikien kanssa aikaisemmin tietty sun synttäreistä, olisi kerätty kolehti ja pari kappaletta punaisen lyhdyn viirupyllyjä olisi jo tulossa kakun, suklaalevitteen ja kermavaahdon kanssa mattopainimaan ja puhaltamaan sankarin kynttilää ;)

Huomenta, kuume ja kurkkukipu on perseestä :(

Huomenta ja niin muuten on! :( Nousin sängystä viedäkseni koiraa ulos - syke pomppas varmaan kahteensataan alle neljän sekunnin. Suihkuun pitäis jaksaa ja iltapäivällä ois gradutapaaminen, josta olen joutunut olemaan pois melko monta kertaa. Taitaa jäädä menemättä nytkin, ei pidä sairastuttaa muita graduilijoita...

Kiesus, arvatkaapa tyttösen ikä :wtf: :

youll_never_guess_how_old_this_woman_is-thumbnail.jpg

Koko juttu: http://singaporeseen.stomp.com.sg/stomp/sgseen/this_urban_jungle/818350/youll_never_guess_how_old_this_woman_is.html

Noin hyvin säilyvän tapauksen kun jostain löytäs niin avot.

Oisko se sit vanhana kiva pyöriä tommosen typyn kans kun paheksuvia katseita saa väistellä jatkuvasti, mummot sylkee silmille ja pahimmat soittelee jo lastensuojeluviranomaisille? :D

Oisko se sit vanhana kiva pyöriä tommosen typyn kans kun paheksuvia katseita saa väistellä jatkuvasti, mummot sylkee silmille ja pahimmat soittelee jo lastensuojeluviranomaisille? :D

HAHAH! :D
Olis viranomaisten ilme ainakin näkemisen arvoinen kun tarkastaisivat henkkarit.
Mutta saattashan sitä ihtesä vanahaks tuntea tuommosen seurassa, vaikka meinasinkin pysyä henkisesti 16v. tasolla loppuelämäni :D

Tänään oon ehtinyt kuoria pikkurillistä nahat irti, ottaa työkaverista potrettikuvan julkaisua varten ja kaatanut Niagaraa viemäriin (sisältää syövyttäviä ainesosia). Tuntuu että ois saanut jotain aikaiseksi jopa. Pitäis vielä mammaa nähä töiden jälkeen, antaa sille sen lentoliput (lähtee taas Lappiin Kaamosjazzeille), antaa sille sen synttärilahja, kopiopaperia taulukehyksiin ja mun printtaamat vaihtoehdot "Ei mainoksia, kiitos" ovi-ilmoituksiksi. Ja vielä jos tänä iltana selviän ilman kuumetta/migreenikohtausta, niin olen tyytyväinen. :)

Huhhuh! Olipa työpäivä. Joskus miettii että olenko käskynantaja vai hoitaja. Tosielämän himohamstraajat on kyllä perkeleestä. Onneks sain tänään aikas ihanan tekstiviestin mikä pelasti koko päivän vaikka luulin ettei se olisi mahdollista. Ihan vieläkin hymyilyttää :)

Back
Ylös Bottom