Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vähän sama fiilis, mutta olo ei ole oikeastaan krapulainen tai muutenkaan huono, vain hyvin outo. Kummallista.

Mulla on nyt mennyt eilisillasta lähtien tasaisesti päin helvettiä. Olen tuhannen vihainen ihan viattomillekin ihmisille ja varsinkin asiakkaat oli tänään tulilinjalla, vaikka yritinkin muistaa, ettei toisia ihmisiä saa purra tai lyödä. Mua ärsyttää ihmisten tehottomuus, lammasmaisuus ja paskamaisuus. Ihan sellainen olo, että voisin heitellä tavaroita parvekkeelta, takoa rintaa ja näyttää persettä poliisille. Mikä ihme mua vaivaa?!

Ja ennen kun kukaan tulee aukomaan päätään, niin ei, mulla ei ole menkat.

Kyseessähän on ihan selvä syysvitutus. Itsellä oli kanssa pari päivää sitten, kun vitutti niin pirusti kaikki ilman mitään fiksua syytä. Eiköhän se tuosta parane viimeistään kun lumet tulee ja alkaa olemaan kirkkaampaa.

No joo, oikeesti mä tiedän kyllä, mikä mua vaivaa. Muutamat ihmiset vituttaa mua valtavasti, tai lähinnä heidän käytöksensä. Eivät välttämättä tahallaan ole asioita tehneet, mutta ovat vain sellaisia urpoja itsekseen, että hermo menee. Töissä oli pitkälti maailmanlopun meininki ja sain vuoron lopulla vielä kemikaalihöyryt keuhkoihin. Aamulla kasvaa varmaan suomuja selässä?

No joo, oikeesti mä tiedän kyllä, mikä mua vaivaa. Muutamat ihmiset vituttaa mua valtavasti, tai lähinnä heidän käytöksensä. Eivät välttämättä tahallaan ole asioita tehneet, mutta ovat vain sellaisia urpoja itsekseen, että hermo menee.?

Anteeks :nolo:

Töissä oli pitkälti maailmanlopun meininki ja sain vuoron lopulla vielä kemikaalihöyryt keuhkoihin. Aamulla kasvaa varmaan suomuja selässä?
Ei haittaa, ne peittyvät sinne tummien siipien alle :)

No joo, oikeesti mä tiedän kyllä, mikä mua vaivaa. Muutamat ihmiset vituttaa mua valtavasti, tai lähinnä heidän käytöksensä. Eivät välttämättä tahallaan ole asioita tehneet, mutta ovat vain sellaisia urpoja itsekseen, että hermo menee. Töissä oli pitkälti maailmanlopun meininki ja sain vuoron lopulla vielä kemikaalihöyryt keuhkoihin. Aamulla kasvaa varmaan suomuja selässä?

Minä? Olit poistanut mut facebook kavereista.

PS: Sulle kasvaa muuten kyrpä otsaan.

Minä? Olit poistanut mut facebook kavereista.

PS: Sulle kasvaa muuten kyrpä otsaan.

Sinä saat mussa aikaan lyhytaikaista vitutusta, joka hoituu helposti kävelemällä pois paikalta, jos se vaan olisi aina mahdollista. Ei, sinä et ole tämän vitutuksen takana. Siihen vaadittaisiin jotain paljon enemmän.

Minä tiedän vituttavani teitä kaikkia ja olen äärettömän ylpeä siitä. Sen kunniaksi soitan mahtavimman tietämäni ruotsalaisen marssin:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä taas jakso känninen urpo avautua junassa :D onneks jäi pois ni ei koko matkaa tarvi kuunnella.

Back
Ylös Bottom