Perkele menivät sitten haxoroimaan Steamin. Saas nähdä millainen myrsky tuosta tulee, se Sonyn juttu kun oli jo aika hulvaton aikanaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suklaa on kyllä ihan parhauttaOlen syonyt tanaan lahes 40 pienta suklaakonvehtia. Hups.

Hei yöeläimet! Tepe kuule, mulla on pahoja mielihaluja sun suhteen, joten varaudu sillä tulen huomenna ja toteutan ne :evil:
Odotan että sitten nussit ne aivot pihalle niinkuin olet uhonnut. Vähempään en tyydy, joten herra sitten työstää niin kauan että on sanojensa mittainen :DSiitä ei tule kuin sanomista :D
ps. Olen jo täällä vaatteiden alla valmiiksi kovana ;)
Suklaa on kyllä ihan parhautta![]()
Setä PyssyÖtyä...
Tässä Bicholle ja Tepelle kutumusaa....(Itselleni toki myös)...![]()
Eipä olla pitkään aikaan yössä tavattukkaan. Mitä sinun maailmaasi?Oletpas sinä saanut ihania yllätyksiä. Minäkin haluaisin, että joku toisi minulle joskus suklaata.Niin on! Posti toi tanaan aidilta 42kpl Milka-suklaapaloja ja poikaystavalta kukkapuskan mukana belgialaisia konvehteja. Niita tosin oli vain pieni rasia koska han ei halua etta tulen pulskaksi :D
Setä PyssyEipä olla pitkään aikaan yössä tavattukkaan. Mitä sinun maailmaasi?
Oletpas sinä saanut ihania yllätyksiä. Minäkin haluaisin, että joku toisi minulle joskus suklaata.

Odotan että sitten nussit ne aivot pihalle niinkuin olet uhonnut. Vähempään en tyydy, joten herra sitten työstää niin kauan että on sanojensa mittainen :D
Jaahas, joutaiskohan sitä nukkumaan ku mieli taas näillä raiteilla...
Tehkäämme näin. Nyt unille ku huomenna varmasti uuvuttava päivä edessä ;)Joo naisjuttua.( Kerron sitten pihvin ääressä tarkemmin :D .Menis muuten koko yö.)..Ja duunia..Välillä reeniä...![]()
Aivottomana on hyvä vietellä päiviään kurkkupanon merkeissä :DVoi kuule, tulemme nussimaan toistemme aivot pihalle kerta toisensa jälkeen. Voidaan treenata ne syväkurkkuhommat ja täydellinen suihinotto, katotaan oletko sanojesi mittainen :D
Voi kuule, tulemme nussimaan toistemme aivot pihalle kerta toisensa jälkeen. Voidaan treenata ne syväkurkkuhommat ja täydellinen suihinotto, katotaan oletko sanojesi mittainen :D
Pyssylle ja Alyssalle öitä!
Tehkäämme näin. Nyt unille ku huomenna varmasti uuvuttava päivä edessä ;)
Aivottomana on hyvä vietellä päiviään kurkkupanon merkeissä :D
Mutta juu... Nyt todellakin nukkumaan. Öitä!