Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta! Vähän paremmat yöunet takana jo, reilut 5h. Tästä se nousu alkaa taas!

ainiin, näin unta, että Karstakeuhko makas sairaalassa ja uppas youtubeen ja tänne videoita sieltä, missä vetää hanskaan.

Paskat, koiran kans viimeistään seittemältä oltava ylhäällä, alkaa muuten vikisemään ulos. Hommaa sinäki Pandis koira niin ei meinaa mennä unet pitkäks :D

Huomenta. Vittu ne poraa taas. Rassaa hermoja. Kuulin aamulla oman kuorsaustuhinani, ennen kun kello herätti. Häröä.

Huomenta !

Hyvät unet vaikka lyhyeksi jäi.. Eilen oli hullut jumpat. Hyvin huomasi, et valmentaja palasi treenauttaa. Illalla rintaa ja käsiä.

Huomenta. Mua väsyttää. Ehtisin nyt nukkua tunnin ajan ennenkuin pitää olla taas seuraavassa paikassa. Mä inhoon näitä klo 6 herätyksiä, kun lapset on exällä (meen siis sinne kun tuo lähtee töihin). Vielä huominen aamu ja sit on taas pikkasen iisimpiä aamuja pari.

Hyvää päivää, arvon karvakuonot! Hyvät unet alla, kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa elämä voittaa ja fiilikset normaalit. Tänään pääsee hierontaan! 60 minuuttia lihanuijintaa... :kuola:

Tulin johkin "hienompaan" kahvilaan juomaan sumpit ruokatauolla, kun oli tossa vieressä.

Kahvi makso 2,30e ja vittu mitä liisteriä. Hyi helvetti. Taidan pitäytyä vaan noissa ABC:issa :D

Ei pysty ymmärtämään näitä "spessutummapaahtomoccalatte"virityksiä.

Ei ehkä mikään gourmet-tavaraa, mutta ai hitto ku on hyvää. Osta kanasuikaleita (hunajamarinadi esim.) 1-2 pakettia, purkki tomaattimurskaa (saa olla yrtti- tai chiliversio jos haluaa), purkki valkosia papuja tomaattikastikkeessa (juu-u :D) ja jasmiini/basmatiriisiä. Mausteitahan sulla varmaankin jo on?

Paista suikaleet, heitä joukkoon tomaattimurska ja pavut. Mausta suolalla, pippurilla, basilikalla (kuivattu) ja paprikajauheella. Keitä riisi, ja anna samalla kastikkeen muhia miedolla lämmöllä. Tulee ihan jättehyvää, saa protskut, hiilarit ja kylkeen sopii kans keitetty parsakaali oikein hyvin.

Usotko mua? :)

Back
Ylös Bottom