Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaalinvalvojaisissa kävin, Jyväskylän yliopiston ääniaktiivisuus nousi lukemiin joissa se ei ole ollut 30 vuoteen, eli ihan mukavaista. Hartiat on hirvittävän jumissa, eli ensi viikon hieronta-aikaa odotellessa :) Ysäribiisejä tässä kuuntelen kaverin kanssa spotifyn välityksellä. Mitäs teuden yöhön?

Vaalinvalvojaisissa kävin, Jyväskylän yliopiston ääniaktiivisuus nousi lukemiin joissa se ei ole ollut 30 vuoteen, eli ihan mukavaista. Hartiat on hirvittävän jumissa, eli ensi viikon hieronta-aikaa odotellessa :) Ysäribiisejä tässä kuuntelen kaverin kanssa spotifyn välityksellä. Mitäs teuden yöhön?

Ysärihitit, cool! Ei kummempia, jumituin tähän koneelle taas, vaikka pitäisi kohta käydä koisimaan. Mutta uutta musiikkia taas niin paljon, että ei malta lähteä nukkumaan.

Ysärihitit, cool! Ei kummempia, jumituin tähän koneelle taas, vaikka pitäisi kohta käydä koisimaan. Mutta uutta musiikkia taas niin paljon, että ei malta lähteä nukkumaan.

Joo, nyt on menossa E-Roticin Sex On the Phone, levotonta :D Mun olis ollut fiksumpi mennä suoraan nukkumaan kun kotiuduin ja koiran kanssa olin ulkona käynyt. Mutta ei. Pöydällä on kaksi punaviinipulloa ja mietin, avaisinko toisen... ihan lasillisen verran vain?

Joo, nyt on menossa E-Roticin Sex On the Phone, levotonta :D Mun olis ollut fiksumpi mennä suoraan nukkumaan kun kotiuduin ja koiran kanssa olin ulkona käynyt. Mutta ei. Pöydällä on kaksi punaviinipulloa ja mietin, avaisinko toisen... ihan lasillisen verran vain?

Ainahan nyt lasillisen voi ottaa, saat minulta luvan! Voisi itsekin siirtyä aikakoneella ~20 vuotta taaksepäin.

Okkei. Itsehän en juo koskaan viiniä. Ja Mike ei ole lurauttanut runoa vieläkään Gymlogeissa!

Mä juon hyvin harvoin punaviiniä, en tykkää tanniineista. Puolimakeat valkoviinit on ihan jees, ne on viileinä oikein helppoja seurustelu-/rentoutumisjuomia.

No voi saatana, miten mä muistaisin ens kerralla?

Joku muistutus kännykkään. Tai jos taas maanantaina kuvaatte, niin muistutan maanantaina!

Mä juon hyvin harvoin punaviiniä, en tykkää tanniineista. Puolimakeat valkoviinit on ihan jees, ne on viileinä oikein helppoja seurustelu-/rentoutumisjuomia.

Joo, itse tykkään ottaa erilaisia oluita jos pitää seurustella tai ei olla ryypiskelemässä.

310786_10150391894607241_670657240_8213996_715971792_n.webp

Back
Ylös Bottom