Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko kukaan omistanu enterorokkoo? Lekuri sano et luultavasti omistan enterorokon kattomalla 5sekunttia mun suuhun. Sit perään se tuumas että en saa harrastaa liikuntaa ennenku patit suusta on hävinny ja on myös helposti tarttuva, mutta kuitenkaan ei antanu sairaslomaa? Iha vitun epämiellyttävä olo kun suu täynnä jotain ihmeellisiä patteja ja muutenki jotenki väsyny olo..

Yövuoron jälkeen on aina omituisimmat unet.

Onnistunee ne ilman yövuoroakin...

Näin unta että joku tukkikyykyn tapahtumajärkkäri otti yhteyttä ja kyseli onko mulla tiedossa kiinnostuneita osanottajia kisaamaan. :D Kerroin, että nyt ei kyllä ole kukaan ilmoittautunut ainakaan mulle ja harmiteltiin asiaa hetken. Tais nyt jollain (mulla) mennä työt ja harrastukset, sekä harrastetyöt päässä sekaisin. Mutta en tajua miten se tukki tähän liittyy?? :D

Onko kukaan omistanu enterorokkoo? Lekuri sano et luultavasti omistan enterorokon kattomalla 5sekunttia mun suuhun. Sit perään se tuumas että en saa harrastaa liikuntaa ennenku patit suusta on hävinny ja on myös helposti tarttuva, mutta kuitenkaan ei antanu sairaslomaa? Iha vitun epämiellyttävä olo kun suu täynnä jotain ihmeellisiä patteja ja muutenki jotenki väsyny olo..

Soittivat mulle äske että.. "joo terve kävit eile täällä terveyskeskuksessa ja kerroin sulle että sulla on enterorokko. No nyt kävi sillee että ton nieluviljelyn perusteella sulla onki angiina. Tuu hakee reseptiä"

Totaaaaa... Nyt menee jo vähän turhan creepyksi. Samat unet. Sama sänky? :)

Täh? :D Kerros omastas vähän tarkemmin.
Olithan sä kanssa mun toissayön unessa kanssa heilumassa (en muista mitä siinä heiluit), mutta en siitä täällä raportoinut koska kuvittelin sen johtuvan vain siitä, että oon kattonut ne sun rahkannielemis-videot. :lol2:

Olenko ainoa jolle tulee sanasta "tukkikyykky" - mieleen jotain härskiä? :D

Sulle tulee kaikesta mieleen jotain härskiä. :rolleyes: Nyt oli kyl kyse ihan oikeasta tukkikyykystä, eli iso tukki harteille ja vamos.

Tammikuussa täytyy suunnata Nääsvilleen tsekkaa tää :dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitä sä siellä kikatat? :D Emmä tiedä mistä toi tukki siihen uneen tuli.

Tukkikyykky menee nykyisin samaan kategoriaan termien "keppijumppa, vaakamambo, lakana-aerobic" yms kanssa :D

Kokkailua kokkailua :P

Kaalisalaattia (coleslaw kuten snobit tykkäävät sanoa), dolmio-jauhelihakastiketta ja spagettia :kuola:
Jälkkäriksi tuulihattuja (ärsyttävä tehdä).

Pläääääh! En osaa keskittyä. Pino tehtäviä laskettavaksi :( Miksen ryhtynyt humanistiksi?!

Koska humanismi on typerää ;)

UIii tässä vähän laskeskelin ja taidanpa sittenkin saada aineopintojen keskiarvoks vitosen. Ellen oo laskenu ku mettäsika :D Nyt pitäs vaan ruveta hakemaan kokonaisuuksia, niin vois joskus saada tutkinnonkin.

Siksi, että työllistyisit valmistumisen jälkeen? ;)

Töissähän mie olen nytkin :D Sitäpaitsi ihmisten kanssa puhuminen on kivempaa kuin numeroiden pyörittely.

Koska humanismi on typerää ;)

Lähinnä kieliä ajattelin. Voisin lukea yliopistolla vaikka japania ja kiinaa... voittaisi koronkorot, konformiset korot, diskontot ja muut kevyesti. Nuo on helppoja, mutta niin helvetin puisevia :D Vielä kun meillä harrastetaan "sijoita siihen joku luku niin se helpottuu" -tyylistä matikkaa, josta vanha lukion maikka ois hutkinut korville karttakepillä!

Back
Ylös Bottom