Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hoidan firman postit töissä ja tulipas omalaatuinen kirje:

"Jos hallitus tekee kuntaremontin niin että pakkoliitoksia tulee niin Henna Virkkunen ja Jyrki Katainen tapetaan aamun koitteessa. Lisätkää turvamiehiä heille terveisin Make Espoosta."

Mikähän siinä on, että nykyisin väsyttää aivan jatkuvasti :| Nyt kun pääsi duunista himaan, niin heti ekana rupesin miettimään, että vedänkö päikkärit sohvalla vai sängyssä.

Mikähän siinä on, että nykyisin väsyttää aivan jatkuvasti :| Nyt kun pääsi duunista himaan, niin heti ekana rupesin miettimään, että vedänkö päikkärit sohvalla vai sängyssä.

70mcg d-vitskua/päivä auttaa täälä. Huomaan aivan selvän eron jo pelkästään sängystä nousemisessa. Olin viikon ilman ja aivan kuollut kokoajan.

Minä pääsen tänään pitkästä aikaa treenaamaan!

Voi kun pääsisikin.

Mutta ei vaan ei, minä pääsin lääkäriin, siitä sairaalaan, pedille makoileen, kipulääkkeen piikitykseen, röntgeniin, lisää sairauslomaa ja huomenna magneettikuvausta. Mahtava viikko tulossa!! Joopa joo. :jahas:

Tekis mieli kiroilla!

Mutta ps. oon sun puolesta iloinen! :)

On niin saatanan tylsää vaihteeksi että taidan jäädä vaparireenien jälkeen vielä subbarireeneihin.. 3 tunnin treenisession jälkeen tuskin enää tekemistä kaipaa :)

Tepe, senkin höpönassu. Ei päästäkään tekemään kauppoja, tilasin tänään uuden Pro Ärrän ja Yammu menee vaihdossa.

Mutta kipaset kaupasta jonkun pulkan, niin on pimeinä talvi-iltoina jotain ajanvietettä.

Tepe, senkin höpönassu. Ei päästäkään tekemään kauppoja, tilasin tänään uuden Pro Ärrän ja Yammu menee vaihdossa.

Mutta kipaset kaupasta jonkun pulkan, niin on pimeinä talvi-iltoina jotain ajanvietettä.

Oih vähäx IhQ, Siis Voih Daa sun kanssas. I L00V j00 43v3r <3<3<3 siis vähäx c00lii!

Hieno laite kyllä :thumbs:

Pitää varmaan kipasta sitten joku stiiga itsellekkin..

Hoidan firman postit töissä ja tulipas omalaatuinen kirje:

"Jos hallitus tekee kuntaremontin niin että pakkoliitoksia tulee niin Henna Virkkunen ja Jyrki Katainen tapetaan aamun koitteessa. Lisätkää turvamiehiä heille terveisin Make Espoosta."

Mä oon lukenu tätä jo monta kertaa, enkä osaa oikein päättää mikä ton kirjoittajan motiivi on. Ensin ajattelin, että kyseessä on uhkauskirje, mutta ehkä se onkin uhkauksen varoituskirje? Että "hei, joku aikoo listiä ne, et seivatkaa ny joku!" Hmm... mystistä. Mut miks just Henna Virkkunen? Käteisen ehkä ymmärtäisin mut.. hmm.

Back
Ylös Bottom