Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nonii.. Ei tähän koneelle tosiaan jaksa jäädä jumittamaan tätäkin iltaa. Rahkasmoothie alle naamariin ja salille. Se on menox sanoi Annie Lennox!

Selän lihat treenattu. Hirveä hiki tuli ja todella hyvä mieli. Suosittelen Giant -sarjoja kaikille kovaa treenaaville.

Nyt kattilallinen safkaa naamaan ja ulkoilee :)

Pidin tänään lepopäivän kun eiliset treenit painoivat vielä ja on ollut järkyttävän tylsää. Olen suunnilleen istunut sohvalla ja pyöritellyt peukaloita koko illan. Olen tylsä kaveri.

Parin tunnin päästä pitäs lähteä kohti Rovaniemeä. Kannattaiskohan yrittää nukkua vähän tässä välissä :D

puntit hoideltu jo aamulla, äsken olin jossain sisustusillassa promoamassa minun duunipaikkaa.. kivaa oli vaikka ääni lähtikin melkee kokonaa ja onpa tässä oltu jo koko päivä menossa.. väsyttää aivan pirusti ja jotenki ihan vetämätön olo. mie tahon vaa kömpii peiton alle ja nukkuu koko viikonlopun... vittuku pitää huomenna mennä töihiiiinnnn

Se on vaan, niiiin ihquu, ku voi vetästä puvun päälle ja mennä salille kuristaa rumannäkösiä jätkiä. Ei tuota suurempaa rakkautta varmaan löydy :haart:

Back
Ylös Bottom