Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minkä kanssa sitä pitäis syödä? Itse olen mukulana viimeks maistanut ja silloin vedin suoraan purkista :D

Hyissaa.. :urjo: Mä söin viimeks joskus 7-8 -vuotiaana voileipäkeksien kans ja makean perään kuin olin silloin, niin vedin tietty överit ja oksensin kaikki pihalle myöhemmin - Sen jälkeen en oo koskaan maistanutkaan ja pelkästä tuoksusta tulee jo ikävät muistot :jahas:

Pitäis varmaan ostaa joskus ja kokeilla minkä kanssa se itselle maistuis. Jotenkin ajatustasolla tuntuu vaan kauhean imelältä ja rasvaiselta makunautinnolta.

Muistelin, että olet Tampereelta, ni ajattelin, että olisin voinut tulla seuraks ja ajankuluks mönkimään, mut ei :/
No ois ollu kyl kiva. Kyllä sinne ois mukava saada, joku muukin messiin. Muuten oli kyllä helmee. Oon, niin pitkään halunnu treenaa tota lajia.

Onpahan ollut melkosen laiska päivä, vaikka tullut tehtyä töitä himassa. Hassua miten sitä on seuraavana päivänä vielä niin kiinni siinä keikassa, vaikea irrottautua. Äsken tuli tehtyä semmonen puolen tunnin kävelylenkki ja hyvä että sai vähän happea. Nyt pitää pakata...

Toihan on kuin jostain darramättö-reseptikirjasta otettu. :D

Jaahas. Moposta on jännitteensäädin paskana, jee. Noh toivottavasti saa pikasesti uuden :jahas:

Pistäs Judis joku oikeen hieno ja mahtipontinen mollivoittoinen marssi!

Ui saakeli toi viimenen näytti niin hyvältä, että pakko pistää kokeiluun! :kuola:

Just kun olin nukahtamassa niin sänky romahti :wtf:

Oho! Se on aika huima tunne kun sänky lahoo alta, joskus käyny itelleki :D

Back
Ylös Bottom