Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En. Mutta olen joskus tökännyt terävällä puukolla. Sillä lailla tällä lailla terävällä puukolla. Ja jouduin siitä Viipurin linnaan. Kahdeksikymmeneksi vuodeksi!
XairaX silloin tietenkin postataan kahta kovemmin pakkikselle! :D
Kertaus on opintojen äiti. ;)Haha. Tuohan on siis vanha lasten läpsyttelyloru, jota hoettiin ala-asteikäisinä kyllästymiseen saakka - ja sen yli!
Mit...onks siinä patterit?
...Huomisesta starttaa sitten kevyt viikko treenien suhteen, aika monta viikkoa paahtanut hurjalla tahdilla ja alkaa pikkuisen jo tuntua, että hieman voisi höllätä. Mutta mitä sellaisella kevyellä viikolla sitten tehdään?! :wtf:
"mentaaliharjoituksia lakanoiden välissä". Näin kommentoi muinoin eräs venäläinen naishiihtäjä kun kysyttiin että mitä sillon tehdään kun yksinkertaisesti vaan on liikaa pakkasta tehdä hiihtoharjoituksia. Voisi soveltaa tähän.
Haarakäyntiä ja tasatyöntöä vuoronperään. :PNo oho!!! Tää ois ihan kiva jos ois joku potentiaalinen harjoituskumppani! Pitäiskö mennä tasatyönnöllä vai onko tyyli vapaa?
No oho!!! Tää ois ihan kiva jos ois joku potentiaalinen harjoituskumppani! Pitäiskö mennä tasatyönnöllä vai onko tyyli vapaa?
Se on sitte pojat teidän vika jos mulle pukkaakin tän kevyen viikon seurauksena joku ekstrahirveä ylikunto :D
Se on sitte pojat teidän vika jos mulle pukkaakin tän kevyen viikon seurauksena joku ekstrahirveä ylikunto :D
Pojat on poikia. ;)Se on sitte pojat teidän vika jos mulle pukkaakin tän kevyen viikon seurauksena joku ekstrahirveä ylikunto :D
Siitä ei mainittu mitään, mutta vois kuvitella että jos koko viikon treenit korvaa noilla harjoitteilla niin mahtuuhan sinne sekä perinteisen että vapaan tyylin harjotuksia. Ja tietysti myös tasatyöntöä.
Sitten se viikko menee väärin kun kevyen viikon tarkoitushan on nimenomaan välttää sitä ylikuntoa ja herkistellä vaan. Malttaa vaan pitää (treeni)volyymin pienenä ja enemmän toistoja..
Ei kai tästä nyt mitään joukkuekisaa ole tulossa? :D
Mä ajattelin ennemmin, et ehkä sellanen kympin takaa-ajo?
Kuulostaa hyvältä, se semmonen finlandiahiihto saattas äkkiä mennäkkin jo ylikunnon puolelle. Tietty jos on rankka maasto, voi tulla vähän haarakäyntiäkin välillä.
Kyllä sillä voitelullakin aika suuri merkitys on ;)Haarakäynti ei haittaa niin kauan kuin pakarasta löytyy työntövoimaa eikä paikat käy kramppaamaan. Tehokas kosteut.. eikun nesteytys ja oivallinen tekniikka saavat jaksamaan varmasti pienet haarakäynnitkin. Itse olen vahvasti vapaan tyylin kannattaja, mutta kyllä perinteinen meno on aina tuttu ja turvallinen!
Niin sillä on. Ei tarvi huutaa kesken työnnön. HAVUJA PERKELE!!!Kyllä sillä voitelullakin aika suuri merkitys on ;)
Haarakäynti ei haittaa niin kauan kuin pakarasta löytyy työntövoimaa eikä paikat käy kramppaamaan. Tehokas kosteut.. eikun nesteytys ja oivallinen tekniikka saavat jaksamaan varmasti pienet haarakäynnitkin. Itse olen vahvasti vapaan tyylin kannattaja, mutta kyllä perinteinen meno on aina tuttu ja turvallinen!
Vapaantyylin kannattaja olen myös, mutta kumpi yleensä perinteisessä sulla vahvempi, tasatyöntö ja vuorotahti?Kyllä sillä voitelullakin aika suuri merkitys on ;)
Hyvin tärkeä, mutta onneks nykyisin on semmosia värkkejä mitä ei tarvii enää erikseen voidella.