Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään jos sais töiden jälkeen hoidettua palkallisen kirjoituksen eteenpäin päätoimittajalle, oikolukea pari palkatonta ja sitten painua illaksi salille, niin voisin todeta saaneeni jotain aikaiseksi. Nyt pitää vaan toivoa, että energiaa riittää tuon kaiken tekemiseen. Nimittäin kirjoitushommat tuppaa väsyttämään jonkin verran ja salille pääseminen sen jälkeen on aina vähän arpapeliä. :D Mad-crocci = best fliend. :haart:

Kolme työpäivää kesälomaan. ;)

Oho kesäloma, onko kuinka pitkä loma? Mullakin kivasti ens viikolla vapaata :)

Syysloma?

Mulla yksi päivä tiistaina :D, mutta ei se mitään, ainakin on lyhyt työviikko ja ollaan muutenkin menossa työporukan kanssa Tampereelle ke-to ajaksi. Toivottavasti happi ei katoa silloin. :D

e. Pöytätavat kunniaan, haukkasin just ruisleivästä palasen ja työpuhelin alkaa soimaan. Mitä teen? No sylen leivän takas lautaselle. :lol2: ..onneksi kukaan ei nähnyt.

No se ois aikamoinen ihme jos olisin raskaana :D :D

Exäkin tuli raskaaksi, vaikka nukuin sohvalla. Noh, mulla onkin Superman- siittiöitä :rock:

Huomenta päivää! Se ois torstai ja viikon ainut vapaapäivä :D Kahvia koneeseen lisää ja eikun siivoomaan.

Möh, mä näin unta susta... :D

gtfo.webp

Back
Ylös Bottom