Huomenta!
Se ois sit viikon syysloma, jiauuuu!
Nauti lomasta! Mulla alkoi just tenttiviikko. :jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenta!
Se ois sit viikon syysloma, jiauuuu!
Isoäidin hautajaisetkin ens kuun alussa. Ei helvetti, kyllä tätä paskaa nyt lappaa. On tää Suomenkin hautajaiskulttuuri suolesta; Keräännytään oikein kuuntelemaan sitä urkumusiikkia ja väännetään itkua. +Mutsin kanssa ei voi riidellä ainakaan puoleen vuoteen.
Mun suku onkin perseestä.Ens viikonloppuna isoisän hautajaiset. Pelkkä hautaus ja monttubileet ruokaillen tiedossa, ei urkumusiikkeja tai muuta turhaa.
Suku on aina se pahin! :DMun suku onkin perseestä.

Uusi viikko, uudet kujeet vai miten se meni
Olihan niin hyvät treenit eilen että vieläkin hirveä täpinä päällä :D

Ehdottomasti! Tuli viikonloppuna kanssa sellainen 8 tuntia töissä seisoskeltua pe ja la iltana/yönä niin itsellä ainakin tuntui kintuissa mukavasti :DLasketaankohan kymmenen tunnin seisominen treeniksi? Ainakin on jalat kipeät eilisestä :D
Pöh, mulla tuli varmaan yhteensä tuon verran pe ja la aamuinaViime yönä 12 tunnin unet takana. :P

On mullakin viikolla normaalisti semmosta 4-8 tuntia, nyt vaan oli tilaisuus nukkua niin annoin palaa!Pöh, mulla tuli varmaan yhteensä tuon verran pe ja la aamuina![]()

Koirat on ihme otuksia ko ne ei paljoa tarvi unta. :D^ Se on oikein
Jäi itsellä unet vähäisiksi kun oli yöt vahtimassa ja koiruus oli aina aamuisin sitä mieltä että ei turhia nukuta :D
Tuosta ei voi tykätä :(Ja jalka lahoo alta, saamari soikoon. En tajua mikä sen loppupeleissään aiheuttaa, en jaksa uskoa, että se olisi sI-nivel, mutta toisaalta en voi olla varma. Työpaikan pukkarissa lahos jalka alta semmoisella kivulla, että pääsi iso rääkäsy.Ei ole kivvoo :(
Polvi vai lonkka? Missä sijaitsee sI-nivel? Kipu ei oo mukava kaveri. :(
Nyt vaan lepoa, että se paranee!