Ei kai me Sahiksen kans muuta osatakaa ku leikkiä kiltisti ;) Mutta haittaako jos muut lapset juoksee kirkuen ja itkien karkuun?
Pallomereen niillä ei ainakaan ole asiaa silloin kun me ollaan siellä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai me Sahiksen kans muuta osatakaa ku leikkiä kiltisti ;) Mutta haittaako jos muut lapset juoksee kirkuen ja itkien karkuun?
:p :p Ja nyt lukitaan äkkiä tämä! Mihin voi lähettää vahvistuksen?
vilu@pakkotoisto.com voi pistää noita varauksia. Jaan numerolappuja sitten rahapulan mukaan.
Pallomereen niillä ei ainakaan ole asiaa silloin kun me ollaan siellä!

Mitäs, rupesit välittämään pakkiksen naisia vai? :D
Pallomeressä en oo ollu muuten vuosikausiin. Oispa ihanata mennä![]()

Samaa sanoin tuossa muutama posti sitten. Meidän on siis ehdottomasti mentävä.![]()
Samaa sanoin tuossa muutama posti sitten. Meidän on siis ehdottomasti mentävä.![]()
Jee, ihanaa! Ja sit saadaan hodareita ja lihabulliakin! Tai en mä tiiä saatko sä? Voin mä kyl omani jakaa sun kans :haart:
Awww, oot niin ihana. :haart:
Joo, niitä alkaa oleen meikäläisellä jo jonoks asti. Aina sitten tarjouksen mukaan pistän täältä tulemaan. Karstakeuhko alk. 5e
Ketäs kaikkia on listoilla? Tässä voisi pistää tilausta tekemään jos vaan löytyy enemmänkin priimaa! :D
Taisiis parhaan.Eli pidät Sahaajan itselläsi? :(Riippuu paljonko löytyy massia. Parhaat pidän toki itselläniTaisiis parhaan.
Eli pidät Sahaajan itselläsi? :(
Sorry, mä hyväksyin ton dammannin tarjouksen, ku se lupas et saan ottaa Kairan mukaani :(Sinut tottakai :haart:
Sorry, mä hyväksyin ton dammannin tarjouksen, ku se lupas et saan ottaa Kairan mukaani :(
FFFFFFFFUUUUUUUUUUUuu :( Tosin oli se odotettavissa kun kerran puntarissa oli Statham vs. Kaira...
En pysy mukana....